اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنیسور تیم سیمین سپاهان اصفهان:

تنیس کشور در جوانگرایی موفق نبود / شرایط برگزاری لیگ برتر تنیس خوب نیست

خبرگزاری فارس: تنیسور تیم سیمین سپاهان اصفهان گفت: سال گذشته تنها کسانی می‌توانستند در انتخابی تیم ملی شرکت کنند که زیر 22 سال سن داشتند اما هیچ جوانی نتوانسته خود را مطرح کند.

تنیس کشور در جوانگرایی موفق نبود / شرایط برگزاری لیگ برتر تنیس خوب نیست

فرشاد طلاور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اخیرا یک بازی خوب را در برابر تیم البرز گاز کیش قهرمان چند دوره کشور برگزار کردیم که خوشبختانه موفق شدیم این تیم را مقتدارانه شکست دهیم.

وی با اشاره به اهمیت بازی امروز تیمش در برابر تیم گاز تهران تصریح کرد: این دیدار برای تیم ما بسیار مهم است و اگر بتوانیم این دیدار را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم به احتمال بسیار زیاد و با توجه به بازی‌‌های ساده‌تری که در پیش داریم می‌توانیم قهرمان دور رفت رقابت‌های تنیس کشور بشویم.

تنیسور تیم سیمین سپاهان اصفهان ادامه داد: در بازی امروز باید برابر انوشا شاهقلی و اشکان شکوفی قرار بگیریم که بازی بسیار سختی محسوب می‌شود.

وی با انتقاد از شرایط برگزاری لیگ تنیس کشور گفت: در گذشته تیم‌های زیادی در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند و بازی‌ها مدت زمان زیادی ادامه می‌داشت که موجب می‌شد تنیسورها آمادگی بسیار خوبی را در طی یک فصل طولانی کسب کنند و بتوانند خود را نشان دهند اما در حال حاضر بازی‌ها تنها یک هفته به طول می‌انجامد که موجب می‌شود تنیسورهای کشور از آمادگی لازم به دور باشند که همین موضوع باعث افتشان می‌شود.

طلاور با اشاره به دلایل کم شدن تیم‌های تنیس لیگ برتر کشور تاکید کرد: اسپانسر‌هایی که پیش از این تیم‌های تنیس را مورد حمایت قرار می‌دادند در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی و از آنجایی که این حمایت آنان توجیه اقتصادی در بر نداشت دیگر از تیم‌های تنیس حمایت نمی‌کنند که همین موضوع موجب کاهش تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ تنیس شده است.

وی افزود: سال گذشته قانونی را گذاشته بودند که تنها کسانی می‌توانستند در انتخابی تیم ملی شرکت کنند که زیر 22 سال سن داشتند اما در حال حاضر هیچ جوانی نتوانسته خود را مطرح کند که این نشان می‌دهد فدراسیون نتوانسته در اجرای این برنامه موفق باشد.

تنیسور تیم سیمین سپاهان اصفهان در پایان گفت: در حال حاضر با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم از آمادگی مطلوبی برای این رقابت‌ها برخوردار هستیم و به احتمال بسیار زیاد می‌توانیم در پایان این مسابقات قهرمان شویم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول