اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی 14 سال

آلومینیوم قم نایب قهرمان لیگ تنیس شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: تنیس‌بازان تیم آلومینیوم قم موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی پیکارهای تنیس قهرمانی لیگ آینده‌سازان کشور شدند.

آلومینیوم قم نایب قهرمان لیگ تنیس شد

سید متقدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از حضور موفق تنیس‌بازان قمی در پیکارهای تنیس قهرمانی پسران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور اکنون پسران تنیس‌باز قم در مسابقات لیگ رده سنی زیر 14 سال کشور حضور موفقی دارند.

وی افزود: این در حالی است که رقابت‌های تنیس پسران قهرمانی کشور در قالب لیگ آینده‌سازان باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف با شرکت برترین‌های این رشته برگزار می‌شود و هیئت تنیس قم دو تیم مدعی را به رقابت‌های لیگ رده سنی زیر 14 سال معرفی کرد.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: رقابت‌های لیگ نوجوانان تنیس قهرمانی کشور در رده سنی زیر 14 سال با شرکت تیم‌های مدعی برگزار شد و یکی از دو نماینده اعزامی قم در نهایت با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود پایان داد و دیگر نماینده قم چهارم شد.

وی با بیان اینکه از بین دو تیم اعزامی به رقابت‌های تنیس قهرمانی رده سنی زیر 14 سال کشور تیم آلومینیوم‌کار به دیدار فینال این مسابقات راه یافت افزود: دیگر نماینده قم یعنی تیم هیئت تنیس نیز در دیدار رده‌بندی این پیکارها حضور داشت.

خاتمی با تاکید بر اینکه خوشبختانه قابلیت و توانمندی تنیس قم به اندازه‌ای رسیده است که در رقابت‌های قهرمانی کشور هم‌زمان دو نماینده داشته باشد، ابراز داشت: در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات تیم تنیس آلومینیوم‌کار قم با کسب برتری برابر تیم هیئت تنیس قم به دیدار نهایی راه پیدا کرد و در دیگر بازی برگزار شده این مرحله نیز تیم هیئت تنیس آذربایجان غربی با عبور از سد البرز گاز کیش راهی دیدار فینال شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: در دیدار نهایی که برای ما بسیار حائز اهمیت بود تیم آلومینیوم‌کار عملکرد خوبی داشت اما در نهایت این دیدار را دو بر یک واگذار کرد و بدین ترتیب به مقام نایب قهرمانی لیگ تنیس زیر 14 سال کشور دست یافت.

وی عنوان داشت: در دیدار رده‌بندی که تعیین‌کننده تیم‌های رده‌های سوم و چهارم نخستین دوره لیگ تنیس آینده‌سازان باشگاه‌های کشور بود، تیم هیئت تنیس قم برابر البرز گاز کیش تن به شکست داد و بدین ترتیب با کسب مقام چهارم به کار خود پایان داد.

در این مسابقات 100 ورزشکار از 12 استان قزوین، خراسان رضوی، ایلام، تهران، قم، البرز، چهارمحال و بختیاری، ارومیه، فارس، همدان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی حضور داشتند و سرانجام نمایندگان قم دوم و چهارم شدند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول