اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول تیراندازی کشور

تیراندازان قم مغلوب الماس شدند

خبرگزاری فارس: تیم هیئت تیراندازی قم در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر سیمان الماس اردبیل در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی مغلوب شد.

تیراندازان قم مغلوب الماس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم تیراندازی قم امسال علاوه بر حضور در پیکارهای قهرمانی کشور در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور حضور دارد و از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود.

در هر مرحله از رقابت‌ها شش تیرانداز قمی به مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور اعزام می‌شوند و هر مرحله از پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور به میزبانی یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ به انجام می‌رسد.

بعد از اینکه سه مرحله از رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی استان‌های فارس، اردبیل و سیستان و بلوچستان در شیراز، اردبیل و زاهدان به انجام رسید، مرحله چهارم این رقابت‌ها پیگیری شد.

بر همین اساس شش تیرانداز به نمایندگی از هیئت تیراندازی استان قم راهی این مسابقات شده‌اند و بعد از اینکه گام نخست را محکم برداشته و برابر فارس به پیروزی رسیدند، در گام دوم برابر سیستان و بلوچستان به تساوی رسیدند و نخستین شکست را در مرحله سوم برابر خوزستان تجربه کردند.

بر اساس این گزارش در آخرین دیدار از سری مسابقات تیراندازی لیگ دسته اول، نماینده قم برابر تیم سیمان الماس اردبیل مغلوب شد.

در ترکیب تیم تفنگ بادی اعزامی به نمایندگی از هیئت تیراندازی قم علی‌اصغر کلهر، محمد ستاری و ‌هادی غرباقی و در تیم تپانچه بادی امیرحسین متوسل، محمودجعفر غفار و علی محمدی حضور داشتند.

در مسابقات این هفته و در پیکارهای برگزار شده بین تیراندازان رشته تپانچه بادی، تیم تیراندازی قم در جدال با سیمان الماس اردبیل به امتیاز 1090 رسید در حالی که اردبیلی‌ها 1662 امتیاز کسب کردند و این مسابقه با برتری نماینده هیئت تیراندازی استان اردبیل پایان یافت.

در رشته تفنگ بادی نیز تیم هیئت تیراندازی استان قم در جدال با سیمان الماس اردبیل به 1689 امتیاز دست یافت و تیم اردبیل موفق به کسب 1702 امتیاز شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول