اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی:

حمایت‌های مستقیم از شرکت‌های دانش بنیان نباید یک‌باره قطع شوند

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در امور مراکز رشد گفت: حمایت‌های مستقیم از شرکت‌های دانش بنیان نباید به صورت یک‌باره قطع شوند.

حمایت‌های مستقیم از شرکت‌های دانش بنیان نباید یک‌باره قطع شوند

حمیدرضا صالح‌مقدم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: قطع شدن ناگهانی حمایت‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان مسئله‌ای است که می‌تواند برای آنها ایجاد مشکل کند.

وی سهمیه‌بندی یکسان برای ارائه طرح‌های تحقیقاتی در پارک‌های سراسر کشور را نادرست دانست و تصریح کرد: باید بر اساس تعداد شرکت‌ها و طرح‌های ارائه شده در یک پارک سهمیه آنها مشخص شود تا در حق گروه‌های فعال‌تر اجحافی صورت نگیرد.

مشاور رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در امور مراکز رشد، ارتباطات بین معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: از سال 87 تا سال 90 حمایت‌های مالی مستقیمی به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پارک‌ علمی و فناوری خراسان‌رضوی از طرف معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور اختصاص یافته است.

صالح‌مقدم با بیان اینکه امسال 4 طرح تحقیقاتی برای حمایت پیشنهاد کرده‌ایم، ادامه داد: امیدواریم که حمایت از تمامی این طرح‌ها در دستورکار قرار بگیرد.

وی با اشاره به زمینه‌هایی که پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در آنها فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات تازه انجام شده ورود به زمینه گیاهان دارویی است.

مشاور رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در امور مراکز رشد با اشاره به دیگر عملکردهای پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی گفت: پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در جشنواره علم تا عمل حضور بسیار قوی داشته است و از برخی از واحدهای زیر نظارت آن تقدیر به عمل آمده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول