اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری بوشهر:

9 مقاله برتر همایش دانش‌بنیان آب شرب در بوشهر معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته از مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش دانش‌بنیان آب شرب در استان بوشهر 9 مقاله برتر معرفی شد.

9 مقاله برتر همایش دانش‌بنیان آب شرب در بوشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محسن درفشان ظهر امروز در حاشیه برگزاری این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با فراخوان مقاله برای برگزاری این همایش در چندین مرحله 21 مقاله برای این منظور به دبیرخانه همایش ارسال شد و در نهایت 9 مقاله مورد تائید قرار گرفت.

این مسئول افزود: مقاله استفاده از شبکه عصبی مصنوعی برای پیش‌بینی میزان کلر آزاد باقیمانده در شبکه توزیع آب بوشهر توسط موسی پناهنده و جواد خداویسی از بوشهر یکی از مقالات پذیرفته شده بود.

وی گفت: نتایج این پژوهش نشان‌دهنده توانایی مناسب شبکه عصبی مصنوعی برای پیش‌بینی میزان کلر آزاد باقیمانده در شبکه توزیع آب بوشهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر بیان داشت: مدیریت منابع آب و مقابله با خشکسالی در استان بوشهر مقاله دیگری بود که توسط معصومه داشی از بوشهر تهیه شده بود.

درفشان گفت: همچنین معصومه داشی مقاله گزینه‌های جدید برای توسعه پایدار کشاورزی در مناطق خشک و نیمه خشک و افزایش بازده را ارائه کرده بود که در بین برترین مقالات قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر خاطر نشان کرد: همچنین ناصر زاقی دکترای محیط زیست مقاله محیط زیست و صنایع نمک‌زدایی از آب‌های شور و لب شور را تهیه و تدوین کرده است.

وی عنوان کرد: مقاله سنتز نانوذرات کلسیم پر اکسید به عنوان یک واکنشگر نوین در فرآیند اکسیداسیون شیمیایی نیز توسط موسی پناهنده و جواد خداویسی از کارشناسان شرکت آبفای بوشهر تهیه و به دبیرخانه ارسال شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: مقاله ارزیابی کارایی پودر کربن فعال به عنوان کمک منعقد کننده در کاهش کل کربن آلی توسط افشین تکدستان مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

درفشان ابراز داشت: سمیه کشاورز و ماریا خویش دوست دو کارشناس شرکت آبفار بوشهر و دشتستان مقاله مروری بر روش‌های تغذیه مصنوعی و گزینش روش بهینه برای تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی استان بوشهر را ارائه کردند.

این مسئول گفت: مقاله مدیریت منابع آب نامتعارف استان بوشهر نیز توسط جابر مظفری‌زاده از بوشهر در بین برترین مقالات ارائه شده به همایش انتخاب شده است.

وی متذکر شد: بررسی و مقایسه تکنولوژی‌های پیشرفته نمک‌زدایی و تصفیه آب‌های شور توسط مرتضی کارگر و علیرضا طباطبایی به همایش ارائه شد و در بین برترین‌ها قرار گرفت.

همایش دانش‌بنیان تامین آب شرب استان بوشهر صبح امروز در سالن اجتماعات بانک صادرات بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول