اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با محوریت اقتصاد کلان‌شهر شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری دومین جلسه اتاق فکر در فرمانداری شیراز

خبرگزاری فارس: دومین جلسه اتاق فکر شیراز امروز، یکشنبه 14 آبان ساعت 18 با محوریت اقتصاد این کلان‌شهر در فرمانداری برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جلسه اتاق فکر در فرمانداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین کلاه با بیان اینکه دومین جلسه اتاق فکر شیراز امروز، یکشنبه 14 آبان ساعت 18 با محوریت اقتصاد این کلان‌شهر در فرمانداری برگزار می‌شود، اظهار داشت: از آنجا که این سند توسعه متعلق به تمام مردم شیراز و به منافع آنها مرتبط است، به طور مجدد از کسانی که در زمینه تدوین برنامه‌های توسعه صاحب نظر هستند برای شرکت در جلسات اتاق فکر شیراز دعوت می‌کنیم.

فرماندار شیراز با اشاره به تعیین هشت کارگروه در مسیر تدوین سند توسعه شیراز در نخستین جلسه اتاق فکر این شهرستان در هفته گذشته گفت: هر هفته یک کارگروه با اعلام شاخص‌ها و تعیین مدیر عملیاتی می‌شود تا اهداف کلی، الزامات برنامه، سیاست‌های کلی و طرح‌های پیشنهادی را ظرف مدت یک ماه به اتاق فکر ارائه کند.

وی افزود: در دومین جلسه اتاق فکر شیراز، کارگروه اقتصادی فعالیت خود را آغاز می‌کند و در هفته بعد نیز کارگروه عمران تشکیل می‌شود.

زرین کلاه که به مناسبت سالروز ابلاغ سند چشم‌انداز توسعه 20 ساله کشور از سوی رهبر معظم انقلاب سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: در این چارچوب، گام‌های مشخصی که باید هر سال در مسیر دستیابی به سند چشم‌انداز در شهر شیراز برداشته شود، مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز اتاق فکر شیراز با دستور کار تعیین شاخص‌های فعالیت کارگروه اقتصادی، همچنین مسائل و مشکلات شیراز در حوزه اقتصادی به منظور رفع موانع سرمایه‌گذاری مطرح می‌شود.

در جلسه یکشنبه گذشته اتاق فکر شیراز، اعضای هشت کارگروه اتاق فکر شهرستان شیراز که در جلسات هفتگی، افق حرکت دستگاه‌های مختلف در شیراز در مسیر دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه 20 ساله کشور را ترسیم می‌کنند، مشخص شدند.

بر این اساس، کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، اقتصادی، صنعتی، امنیتی انتظامی، امور زیربنایی، بهداشت و درمان، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و علوم و پژوهش به صورت هفتگی جلساتی را در راستای تدوین افق حرکت شیراز در سال 1404 دارند.

در کارگروه اقتصادی اتاق فکر شیراز نمایندگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس، اتاق بازرگانی شیراز، اداره کل صنعت، معدن و تجارت فارس، اداره کل گمرکات این استان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منطقه ویژه اقتصادی، دانشگاه‌های مرتبط، رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، رسانه ملی، بانک‌ها، بیمه، بورس، معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس، دفتر اطلاعات و آمار استانداری فارس، سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز، شورای اسلامی شهر، جهاد کشاورزی و فرمانداری شیراز عضویت دارند.

دومین جلسه اتاق فکر شیراز ساعت شش بعدازظهر امروز، یکشنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

دعوت‌نامه‌ای به منظور شرکت رسانه‌های فعال در استان فارس و شهرستان شیراز تاکنون ارسال و اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت‌نگرفته است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول