اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

اختصاص 71 میلیارد ریال از اعتبارات توسعه به شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از اختصاص 71 میلیارد ریال از ردیف اعتبارات توسعه خوزستان خبر داد و گفت: این اعتبار بین دستگاه‌ها توزیع شده است.

اختصاص 71 میلیارد ریال از اعتبارات توسعه به شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: در سال‌جاری اعتبارات محل توسعه شهرستان شوش 71 میلیارد و 670 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اعتبارات سال‌جاری شهرستان شوش از محل تملک‌دارایی‌های‌سرمایه‌ای افزود: از محل تملک‌دارایی‌ها بیش از 257 میلیارد و 475 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید در اسرع وقت برای انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه اقدام کنند، تأکید کرد: دستگاه‌های برای انعقاد تفاهم‌نامه طرح‌ها و پروژه‌های خود اقدام کنند و زمان را برای جذب اعتبارات از دست ندهند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری وضعیت اعتبارات بسیار متفاوت است و دستگاه‌ها باید در اسرع وقت برای جذب ردیف‌های بودجه خود اقدام کنند.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اینکه در توزیع اعتبارات تلاش شده است تساوی رعایت شود، افزود: تلاش شده است اعتبارات به درستی و براساس نیازها و طرح‌های هر دستگاه بین آنها توزیع شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان شوش خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ اقدام کنند.

وی اظهار داشت: باید برای ارتقای سطح اشتغال در شهرستان تلاش کنیم و بهترین تلاش، استفاده صحیح از همه اعتبارات و تسهیلات در نظر گرفته شده در این زمینه است.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال استفاده شود، تأکید کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توان مالی ندارند و تنها متقاضی استفاده از تسهیلات هستند و به این دلیل دستگاه‌های دولتی باید ابتدا توان سرمایه‌گذار را مشخص کنند و سپس در این باره اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: باید در راستای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تلاش کنیم و در این خصوص باید به پیمانکاران فعال در سطح شهر تذکرات جدی داده شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول