اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد

برگزاری کنگره تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: سومین کنگره کمیته‌های تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب به مدت سه روز در جهرم در حال برگزاری است.

برگزاری کنگره تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب در جهرم

محمدکاظم تدین امروز در حاشیه برگزاری این کنگره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: در راستای گسترش فعالیت‌های مشترک و تحقیقات بین دانشگاهی و نیز استفاده مراکز از تجربیات یکدیگر شبکه همکارهای کمیته‌های تحقیقات دانشجویی از سال 86 با عنوان شش منطقه تهران، مرکز، جنوب، شمال، شرق و غرب شکل گرفتند.

وی از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سومین کنگره تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب کشور خبر داد و گفت: این همایش به منظور گسترش مفهوم، تبیین اهمیت و ضرورت آن در سامانه سلامت، آشنایی با ابزارها، روش‌های آموزش، ارزشیابی و اندازه‌گیری، همچنین نقش و چگونگی تأثیر پژوهش دانشجویی در راستای رسیدن به افق 1404 برگزار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ارائه پژوهش‌های علمی مربوط به موفقیت روش‌های طب سنتی و جایگزین در پیشگیری، درمان، مراقبت‌های پرستاری، بازتوانی بیماران و بحث و تبادل نظر متخصصان و دست‌اندرکاران درباره جایگاه و نحوه ارتقای آنها را از دیگر اهداف این همایش دانست.

وی علوم بالینی پزشکی، علوم پایه پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و علوم توان‌بخشی و بهداشت و پزشکی اجتماعی را از محورهای این کنگره دانست و خاطرنشان کرد: آموزش پزشکی، طب‌سنتی و مکمل و فناوری‌های نوین از دیگر محورهای سومین کنگره تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب است.

تدین تصریح کرد: آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب کشور در این کنگره ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، این کنگره امروز به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول