اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال مس کرمان:

هندبال مس نیازمند شوک است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: با توجه نتایج اخیر مس در لیگ برتر هندبال با استفاده از بازیکنان جوان به تیم شوک وارد می‌کنم.

هندبال مس نیازمند شوک است

سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه دیدار مقابل ثامن‌الحجج (ع) مشهد حاصل برخی اتفاقات پیش‌بینی نشده بود، اظهار داشت: این دیدار یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های مس طی چند سال اخیر بود.

وی افزود: بازیکنان ما با کم‌دقتی همه فرصت‌های خود را از دست دادند و در آن سوی میدان تیم حریف از فرصت‌های خود استفاده کرد و با توجه به برخورداری از امتیاز میزبانی از فضای بیرون زمین هم به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

موسوی با بیان اینکه شرایط موجود موجب می‌شود تا در دیدار آتی تیمش تغییراتی را در ترکیب مس ایجاد کند، گفت: قطعا تغییرات در چنین مقاطعی پاسخگو است و بازیکنان جوان و جویای نامی در تیم حضور دارند که می‌توانند با اتکا به نیروی جوانی و انگیزه بالای خود به تیم کمک کنند.

وی کم‌دقتی و بی‌نظمی بازیکنان در اداره مسابقه به هنگام عقب افتادن مس از حریفان را یکی از اشکالات تیمش دانست و ابراز کرد: بازیکنان ما در این هنگام به جای آن که با تاکتیک تیمی به فکر رسیدن به دروازه حریف باشند، می‌خواهند خودشان یک تنه همه کار کنند و این مسئله در نهایت به ضرر تیم می‌شود.

وی بیان کرد: این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و تیم هندبال مس با کسب یکی دو نتیجه مطلوب نوار ناکامی‌هایش در لیگ برتر را پاره می‌کند و امیدوارم با توجه به حل و فصل برخی مسائل و روحیه مضاعفی که با بازیکنان تیم توسط باشگاه تزریق می‌شود، شرایط برای موفقیت تیم مهیا شود.

به گزارش فارس، تیم هندبال صنعت مس کرمان روز گذشته در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های برتر کشور مغلوب ثامن الحجج (ع) مشهد شد.

تیم مس کرمان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شنبه 26 آبان ماه به مصاف نماینده تبریز می‌رود.

انتهای پیام/غ20/1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول