اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تسریع در روند بهره‌برداری صورت گرفت

تاکید استاندار هرمزگان بر رفع مشکلات مسکن مهر و بیمارستان رودان

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان بر رفع مشکلات احتمالی در روند احداث واحدهای مسکن مهر و بیمارستان 64 تختخوابه شهرستان رودان تاکید کرد.

تاکید استاندار هرمزگان بر رفع مشکلات مسکن مهر و بیمارستان رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان واقع در شمال شرقی مرکز هرمزگان، ابراهیم عزیزی طی سفری یک روزه در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: عید غدیر روز تثبیت ولایت ثمره نبوت و از اعیاد مهم مسلمانان به شمار می‌رود که در گرامیداشت آن باید تلاش کرد.

وی ادامه داد: مردم رودان مردمی انقلابی و دین‌مدار هستند که در سه دهه اخیر همواره نشان داده‌اند که در خط امام و رهبری هستند.

به گفته عزیزی، برگزاری مراسم مذهبی و دینی در شرق هرمزگان و به ویژه شهرستان‌هایی همانند رودان از پویایی و مطلوبیت خوبی برخوردار است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه نظام اسلامی توجه ویژه به اماکن مذهبی و برگزاری مراسم دینی و آیینی دارد، اضافه کرد: در استان نیز نگاهی خاص معطوف این اماکن است که مردم شیعه رودان از این امر به خوبی بهره می‌جویند و ارادت خود را به ائمه اطهار نشان می‌دهند.

استاندار هرمزگان که در این سفر از پروژه‌های عمرانی این شهرستان نیز بازدید و در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر رودان با بیان اینکه دولت تا دقیقه آخر خدمت خود از مسکن مهر حمایت همه جانبه خواهد داشت، یادآور شد: در ابتدای آغاز طرح مهر همواره هرمزگان به ویژه در ایجاد زیرساخت‌ها در این طرح از سایر استان‌های پیشتاز بوده است.

عزیزی در ادامه روند مسکن مهر در رودان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تاکید شده است که مسئولان شهرستان با رفع مشکلات موجود مردم را در خانه‌دار شدن در اسرع وقت یاری کنند چرا که معتقدیم مشکل خاصی باقی نمانده است.

وی اضافه کرد: تعلل بی‌مورد در روند احداث واحدهای مسکن مهر را به هیچ وجه نمی‌پذیریم.

رئیس کارگروه مسکن هرمزگان با بیان اینکه تا دهه فجر سال جاری تعداد هزار واحد از مسکن مهر در رودان به مردم این شهرستان تحویل داده می‌شود، اضافه کرد: در صورت تامین مصالح مورد نیاز می‌توانیم بگوییم که تا پایان سال جاری تعداد این واحدها به رقم دو هزار می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در رودان پروژه‌های مهمی در سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده است، اضافه کرد: پروژه‌هایی نیز در حوزه راه روستایی، بهداشت و درمان و دیگر بخش‌های در دست اجراست که امید است تا پایان سال مردم این شهرستان از آن بهره‌مند شوند.

به گفته عزیزی، از فاز دوم راه ارتباطی سه راهی بندرعباس میناب به رودان نیز در دهه فجر سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی در ادامه افزود: یکی از پروژه‌های مهر ماندگار استان در قالب بیمارستان 64 تختخوابی در رودان قرار دارد که طبق تمهیدات اندیشیده شده این بیمارستان تا خردادماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزی تاکید کرد: با توجه به موقعیت رودان و این بیمارستان، می‌توان گفت که این بیمارستان می‌تواند نقشی اساسی را در شرق هرمزگان و حتی جنوب استان کرمان در باب پوشش داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود: گذر یکی از راه‌های اصلی استان به سمت کرمان از رودان و وجود مصدومان جاده‌ای، نقش این بیمارستان را بیش از پیش مشهود می‌سازد.

یادآور می‌شود، عملیات ساخت بیمارستان 64 تختخوابه شهرستان رودان از سال 88 آغاز شده است که به دلیل عدم رضایت دانشگاه علوم پزشکی از پیمانکار و تغییر پیمانکار عملیات ساخت آن به مدت دو سال متوقف شد.

در خرداد ماه سال 90 فاز دوم ساخت بیمارستان 64 تختخوابه رودان با پیمانکار جدید کار خود را آغاز کرد و تا به امروز بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رودان از شهرستان‌های شرقی هرمزگان محسوب می‌شود و این شهرستان از شمال با استان‌ کرمان هم‌جوار است.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول