اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت تیم‌های مدعی

آسیا قهرمان نخستین لیگ نونهالان فوتبال قم شد

خبرگزاری فارس: آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال لیگ نونهالان باشگاه‌های استان قم شد.

آسیا قهرمان نخستین لیگ نونهالان فوتبال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات هفته پایانی نخستین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ نونهالان باشگاه‌های استان قم در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و طی آن همه نگاه‌ها به جدال حساس و جذاب تیم‌های صبا با هنگ و آسیا با هلال مهر بود تا اینکه در حضور مسئولان هیئت فوتبال استان قم قهرمانی این دوره به تیم آسیا رسید.

نتیجه این دو بازی در شرایطی در هفته پایانی نخستین دوره مسابقات لیگ نونهالان فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم قهرمان را مشخص کرد که تا قبل از هفته پایانی سه تیم هنگ، آسیا و صبا از بین تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها مدعی قهرمانی بودند و در نهایت تیم آسیا گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم طبق برنامه ابتدا تیم‌های صبا و هنگ در جدالی حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

این دو تیم با امید به کسب عنوان قهرمانی در حالی برابر یکدیگر به میدان رفتند که علاقه‌مندان زیادی این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند و در نهایت این صبای قم بود که با شکست حریف خود موفق به کسب سه امتیاز شد.

بدین ترتیب ابتدا تیم‌های صبا و هنگ نخستین دیدار هفته پایانی لیگ رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم را برگزار کردند که صبایی‌ها در این دیدار دو بر یک به پیروزی رسیدند و برای مشخص شدن قهرمان منتظر دیدار آسیا و هلال مهر شدند اما انتظار آنها به نایب قهرمانی ختم شد.

در حالی که دومین مسابقه حساس این هفته بعد از این بازی بین تیم‌های آسیا و هلال مهر در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، فوتبالیست‌های آسیا در همان نیمه نخست کار را تمام کردند و با ایجاد اختلاف دو گل موفق به شکست حریف خود شدند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

رقابت‌های هفته پایانی نخستین دوره لیگ نونهالان فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی به انجام رسید تا قهرمان مشخص شود که امسال تیم‌های هنگ، آسیا، صبا، سینا، افشید، شهدای جنت‌آباد قم، پارسا و هلال مهر در لیگ حضور داشتند و در نهایت آسیا با 19 امتیاز، صبا با 18 و هنگ با 16 امتیاز اول تا سوم شدند.

این نخستین دوره لیگ رده سنی نونهالان 13 سال استان قم بود که با عنوان جام نوجوان شهید حسین فهمیده برگزار شد.

این مسابقات به همت کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال به انجام رسید و با استقبال خوبی از طرف اهالی فوتبال و خانواده‌ها مواجه شده و با مشخص شدن تیم‌های برتر در ورزشگاه تختی قم، جوایز تیم‌های اول تا سوم با حضور ابراهیم نیکوگفتار سرپرست هیئت فوتبال استان قم و ابوالفضل صولتی مسئول برگزاری مسابقات به آسیا، صبا و هنگ اهدا شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول