اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاتر از سایر مدعیان؛

صبا قهرمان فوتبال نونهالان قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری مقابل حریفان خود به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتبال نونهالان قم دست یافت.

صبا قهرمان فوتبال نونهالان قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسئول واحد جوانان هیئت فوتبال استان قم جمعه شب در حاشیه روز پایانی این مسابقات در مجموعه ورزشی تختی قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پایان رقابت‌های فوتبال رده‌های سنی زیر 13 سال با قهرمانی تیم صبای قم همراه بود.
مهدی رضایی‌نژاد افزود: مسابقات فوتبال رده‌های سنی قهرمانی استان قم امسال برای دومین بار در پنج رده‌ سنی از زیر 10 سال تا زیر 14 سال برگزار می‌شود و امروز برترین‌ تیم‌های رده سنی زیر 13 سال خود را شناخت.
وی ادامه داد: در هر رده سنی استقبال از باشگاه‌های فعال و سازنده فوتبال قم از حضور در این رقابت‌ها بسیار خوب و قابل توجه بوده است و این مهم نشان می‌دهد باشگاه‌های فوتبال قم به فکر سرمایه‌گذاری مناسب و مطلوب بر روی فوتبالیست‌های رده‌های سنی پایه هستند.
مسئول واحد جوانان هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: بعد از اینکه مسابقات را با شرکت تیم‌های رده سنی زیر 10، 11 و 12 سال در سطحی مطلوب و مورد نظر به انجام رسید، رقابت‌ها در رده سنی زیر 13 سال را نیز برگزار شد و تیم‌های برتر معرفی شدند.
وی اضافه کرد: در مسابقات رده سنی زیر 13 سال فوتبال قم، چهار برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که این تعداد تیم مسابقات خود را به شکل دوره‌ای در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌ احمر قم به انجام رساندند تا پس از سه روز رقابت، در نهایت امروز تیم‌های برتر شناخته شدند.
رضایی‌نژاد با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتبال نونهالان زیر 13 سال پارسا، فینال، صبا و افشید در این مسابقات به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه دادند که صبای قم گوی سبقت را از دیگر تیم‌ها ربود و به مقام قهرمانی رسید.
وی عنوان کرد:‌ تیم فوتبال زیر 13 سال صبای قم در این مسابقات با کسب پیروزی برابر سایر رقبای خود به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی مسابقات ایستاد و توانست با تکیه بر درخشش بازیکنان آینده‌دار خود، عنوان نخست و سکوی قهرمانی را به دست بیاورد.
مسئول واحد جوانان هیئت فوتبال استان قم اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها پس از تیم فوتبال نونهالان صبای قم که موفق به کسب مقام قهرمانی زیر 13 ساله‌های استان شد، تیم فوتبال نونهالان افشید قم مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
وی اضافه کرد: در جدول رده‌بندی نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 13 سال‌های استان قم، تیم‌ فوتبال نونهالان صبای قم قهرمان شد، تیم فوتبال نونهالان افشید قم به مقام نایب‌قهرمانی رسید و تیم فوتبال فینال موفق به کسب مقام سوم شد و پارسا در جایگاه چهارم ایستاد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول