اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری:

فرمایشات اخیر رهبر انقلاب حکم حکومتی بود، نه توصیه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در حقیقت حکم ولایی و حکومتی خطاب به همه افراد جامعه بود و نه یک توصیه ساده.

فرمایشات اخیر رهبر انقلاب حکم حکومتی بود، نه توصیه

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای چارچوب و قوانین مشخصی است که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس اصول قانونی، شرعی و عرفی و اعتقادات و باورهای ملت مسلمان ایران، ولایت فقیه در رأس امور قرار داشته و فرمایشات و رهنمودهای رهبری که فقیهی، عادل و عالم است، بر همگان واجب و قطعی است.

وی در پاسخ به این پرسش که روی سخنان و فرمایشات اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی با کدام گروه بوده است؟ گفت: ولی فقیه هرگز در یک محدوده خاص و محدود نمی‌گنجد و به عبارتی حکم رهبری برای همه ملت ایران لازم‌الاجرا و نافذ است.

* روی سخن رهبری با همه مردم و مسئولان ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین فرمایشات معظم‌له خطاب به همه مردم و مسئولان بوده و همه موظف به اجرای منویات ایشان هستیم.

کوثری ادامه داد: روی سخنان و فرمایشات رهبری مظعم انقلاب اسلامی با همه مردم و مسئولان کشور بوده است و همه ما باید برای تحقق منویات معظم‌له تلاش کنیم.

وی در پایان بیان داشت: از این پس هر فردی که بخواهد با رفتار و گفتار خود جامعه را دانسته و یا ندانسته با تنش روبه‌رو جنجال ایجاد کند، در برابر رفتار و عملکرد خود مسئول هستیم.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول