اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

نابسامانی جهان امروز به خاطر برون‌رفت از راه ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان تاکید کرد: نابسامانی جهان امروز به خاطر برون‌رفت از راه ولایت و ولایت‌پذیری است.

نابسامانی جهان امروز به خاطر برون‌رفت از راه ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم اظهار کرد: ولایت‌پذیری و اطاعت از رهبری در جامعه اسلامی برای حفظ وحدت و رفع مشکلات وظیفه اصلی مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر روز کمال اسلام ناب است افزود: هر جامعه نیازمند بکارگیری راه و روش انبیاء است تا بتواند به رشد و بالندگی خود ادامه دهد.

امام جمعه شیروان اظهار کرد: اهمیت مسئله غدیر و امامت به اندازه‌ای است که خداوند آن را واسطه کامل شدن دین اسلام و رسالت پیامبر اسلا (ص) اعلام می‌کند.

حجت‌الاسلام کوثری اضافه کرد: مسلمانان جهان باید از این فرصت مهم در راستای تقویت انسجام اسلامی برای مقابله با دشمنان اسلام استفاده کنند.

وی همچنین با گرامیداشت روز دانش‌آموز اظهار کرد: 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، رشد، کمال و استحکام انقلاب اسلامی، تثبیت خط امام به عنوان خط سازش ناپذیر با غرب، سقوط دولت موقت، آشکارشدن چهره لیبرال‌ها، افشای اسناد لانه جاسوسی است.

امام جمعه شیروان تصریح کرد: 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و اهمیت ویژه‌ای در رویدادهای تاریخی کشور دارد.

وی گفت: این رویداد تاریخی مهم در حقیقت روز استکبار ستیزی و قطع سلطه بیگانگان در ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام کوثری تصریح کرد: دشمنان به خوبی متوجه شده‌اند که دانشجویان و دانش آموزان امروز نظام اسلامی بسیار هوشیارتر و با بصیرت تر از نسل‌های گذشته هستند و از این رو برای منحرف‌سازی آنان از طریق اشاعه و ترویج فرهنگ غربی و تهاجم نرم تلاش می‌کنند.

وی، حفظ بصیرت و هوشیاری در تمامی شرایط را لازمه مقابله با توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و تبعیت از فرامین رهبری را رمز موفقیت در مقابل دشمنان دانست.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول