اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

آیت‌الله ملک‌حسینی سرمایه‌ معنوی بزرگ بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت با بیان اینکه وجود آیت‌الله ملک‌حسینی برای این مرز و بوم یک سرمایه بزرگ معنوی بود اظهار داشت: قطعا خدمات شایسته این روحانی جلیل‌القدر به نظام و انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت خواهد شد.

آیت‌الله ملک‌حسینی سرمایه‌ معنوی بزرگ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ابراز داشت: تقوای الهی راه رسیدن سعادت واقعی در دنیا و آخرت است.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به رحلت جانگداز آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان ابراز داشت: عروج ملکوتی آیت‌الله ملک‌حسینی داغی بزرگ بر دل هم استانی‌های ما نهاد و قطعا وجود این چنین چهره‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد برای همگان یک نعمت بزرگ بود.

وی با بیان تاثیرگذاری و مقبولیت آیت‌الله ملک‌حسینی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و بیداری مردم مناطق عشایرنشین عنوان داشت: پرورش شاگردان فراوان و مؤثر از خدمات بزرگ این مجتهد به جامعه اسلامی و استان ما است و یاد و نام آیت‌الله ملک‌حسینی تا همیشه تاریخ بر تارک این استان خواهد درخشید.

وی به توان علمی و اجتهاد آیت‌الله ملک‌حسینی اشاره و اضافه کرد: این عارف وارسته در عمر شریف خود همواره در کنار مردم و با مردم بودند.

حسینی با بیان اینکه وجود آیت‌الله ملک‌حسینی برای این مرز و بوم یک سرمایه بزرگ معنوی بود اظهار داشت: قطعا خدمات شایسته این روحانی جلیل‌القدر به نظام و انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت خواهد شد.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه با تسلیت این غم جانگداز به مردم استان و بیت مکرم آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: مردم استان با حضور خود در مراسم تشییع این عارف پرهیزگار میزان ارادت خود به ایشان را ثابت خواهند کرد.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه سخنان خود فرا رسیدن 13 آبان را گرامی داشت و اضافه کرد: یوم‌الله 13 آبان روز تجدید حیات اسلام در برابر استکبار است

وی رشادت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در رخدادهای تاریخی 13 آبان سال‌های نخست انقلاب اسلامی را حرکتی روشنگرانه عنوان کرد و افزود: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و متعلق به همه آحاد جامعه و انقلاب است.

به گزارش فارس، اقشار مختلف مردم دهدشت بعد از نماز با حضور در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزجار خود را از استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول