اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مشکل سرقفلی کسبه آبیک به صورت ریشه‌ای برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف شدن مشکل سرقفلی کسبه آبیک بر عهده قوه قضائیه است و با مذاکراتی که انجام شده امیدواریم این مشکل به صورت ریشه‌ای برطرف شود.

مشکل سرقفلی کسبه آبیک به صورت ریشه‌ای برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی امروز در دیدار با مردم شهرستان آبیک در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان اظهار کرد: درست است که قانون مالک و مستأجر مصوبه مجلس شورای اسلامی است، ولی قوه قضائیه مجری قانون است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دادگستری استان قزوین متأسفانه ضعف قانون سبب شده کسبه شهر آبیک در زمینه سرقفلی با مشکل مواجه شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: در زمینه رفع مشکل سرقفلی کسبه آبیک از سوی رئیس دادگستری استان قزوین به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه مکتوب اعلام شده که با پاسخ ایشان، به طور اساسی، ریشه‌ای و قانونی مشکل سرقفلی کسبه این شهرستان برطرف می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به رئیس دادگستری شهرستان آبیک نیز اعلام شده که حق را به مالکان ندهند تا حقی از مستأجرین ضایع نشود.

حسینی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش رئیس دادگستری شهرستان آبیک بیشتر احکامی که در زمینه سرقفلی صادر شده به نفع مستأجر بوده است.

وی یادآور شد: منصفانه باید گفت که در حق کسبه شهرستان آبیک اجحاف شده، بنابراین درصدد هستیم با پیگیری‌های جدی مشکل سرقفلی در شهرستان آبیک برای همیشه برطرف شود.

حسینی بیان کرد: با جانشین ریاست قوه قضائیه نیز مشکل سرقفلی کسبه آبیک مطرح شده که امیدواریم مسئولان قضایی با اتخاذ تصمیمات مناسب در راستای برطرف شدن مشکل سرقفلی در این شهرستان گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول