اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار:

غربی‌ها نمی‌خواهند فهمیده‌ها الگوی جوانان مسلمان باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهریار گفت: کشورهای زورگو و استکباری غرب نمی‌خواهند جوانان مسلمان برای خود الگویی مانند شهید فهمیده و فهمیده‌ها داشته باشند.

غربی‌ها نمی‌خواهند فهمیده‌ها الگوی جوانان مسلمان باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: هر جامعه و قومی دارای فرهنگ‌ها و آرمان‌های خاصی هستند که ویژگی اصلی این جوامع را تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: ملت ایران نیز همواره به داشتن ویژگی‌هایی چون پایبندی به اصول و آرمان‌های دینی و اسلامی، حرکت در مسیر ولایت، ایثار و از خود گذشتگی شناخته می‌شوند.

خطیب جمعه شهرستان شهریار با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: وقتی از این جوانان درباره علت حضورشان در جبه‌ها پرسیده می‌شد، پاسخ می‌دادند که ادای تکلیف و عمل به وظیفه‌ای که ولایت برای همه جامعه در نظر گرفته است، سن و سال نمی‌شناسد و ما برای انجام تکلیف به میدان‌های نبرد با دشمنان خارجی آمده‌ایم.

سالمی ادامه داد: گل سرسبد این جوانان شهید فهمیده بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از وی به عنوان رهبر 13 ساله انقلاب یاد فرمودند.

* جوانان ایرانی الگویی بهتر از شهید فهمیده ندارند

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب علیه باورها و اعتقادات مسلمانان سراسر جهان به ویژه مردم مسلمان کشورمان گفت: غربی‌ها با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارند مانند رسانه‌ها و اینترنت و ماهواره به دنبال این هستند که چهره‌های بی ارزشی را به عنوان الگو در جوامع اسلامی معرفی کنند که هدف آنها در حقیقت به انحراف کشاندن روح و ذهن جوانان مسلمان است.

خطیب جمعه شهرستان شهریار افزود: آنها نمی‌خواهند که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، شهدایی چون شهید فهمیده را به عنوان الگوی خود بدانند.

سالمی در پایان اظهار داشت: علت دشمنی غربی‌ها با افرادی چون شهید فهمیده این است که می‌دانند اگر مسلمانان الگوهایی چون فهمیده‌ها داشته باشند، دیگر در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی آنها سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول