اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کش و قوس‌های فراوان

شاهین بوشهر به همدان نمی‌آید

خبرگزاری فارس: شاهین بوشهر که در قالب هفته هشتم مسابقات برای بازی با الوند باید به همدان می‌آمد به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان به همدان نمی‌آید.

شاهین بوشهر به همدان نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم شاهین بوشهر که در قالب هفته هشتم مسابقات برای بازی با الوند باید به همدان می‌آمد به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان به همدان نمی‌آید.

پس از پیگیری‌های خبرنگار فارس و صحبت با مدیرعامل شاهین بوشهر، داریوش دلفانی گفت: تاکنون حضور شاهین در همدان برای بازی مقابل الوند منتفی شده و بازی مقابل الوند منوط به پرداخت مبلغی پول به بازیکنان است که تاکنون این امر محقق نشده است.

مدیرعامل شاهین بوشهر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برخی می‌گویند دلفانی هم در شاهین موفق نخواهد بود و با وجود مشکلات مالی باشگاه را رها می‌کند، اضافه کرد: بنده از قشر ضعیف جامعه بودم و سختی‌های زیادی کشیدم و بیدی نیستم که با این بادها بلرزم، قبل از حضور در شاهین مشکلات این باشگاه را می‌دانستم و با علم به این مشکلات وارد صحنه شدم.

وی بیان کرد: باید روند اداری پرداخت این وجه نقد طی شود و ما پیگیر هستیم تا در زمان کوتاهی این اعتبار به حساب شاهین واریز شود.

مدیرعامل شاهین بوشهر با اشاره به اینکه شاهین شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد، خاطرنشان کرد: کل مطالبات بازیکنان طبق قرارداد برای پیش‌پرداخت به آنان یک میلیارد تومان است، اما اگر کمتر از این مبلغ هم حل شود، می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات بازیکنان را حل کنیم.

دلفانی متذکر شد: پاشنه کفش خود را برای کمک به شاهین و مردم خوب بوشهر بالا کشیدم و از هواداران و دلسوزان استان بوشهر می‌خواهم در کنار ما باشند تا مشکلات شاهین را یکی پس از دیگری حل کنیم.

مدیرعامل شاهین بوشهر با اشاره به مذاکراتش با استاندار بوشهر اذعان کرد: استاندار بوشهر پیگیر مشکلات شاهین است و با وجود گرفتاری‌های زیادی که در استان دارد اما دغدغه مشکلات شاهین را هم دارد.

همچنین خبر می‌رسد که بازیکنان شاهین هتل خود را در این شهر ترک کرده‌اند و به شهرهای خود سفر کرده‌اند و مصمم هستند که اگر مشکلات مالی حل نشود به مسابقات ادامه ندهند حتی بازیکنان این تیم با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال خواهان لغو قراردادهای خود هستند.

مدیرعامل الوند همدان هم در این باره به خبرنگار فارس گفت: ما هم از صبح امروز پیگیری‌های فراوانی انجام دادیم که با خبر شویم که آیا این تیم به همدان می‌آید یا خیر و با دوستانی هم که در بوشهر داشتیم این موضوع را بسیار پیگیری کردیم و در آخر متوجه شدیم شاهین برای این بازی به همدان نخواهد آمد البته ما در زمان مقرر به زمین بازی وارد می‌شویم تا شائبه‌ای از این نظر به وجود نیاید و مشکلات بعدی برای ما به وجود نیاید.

بهرام یدی افزود: قطعا اگر شاهین بوشهر به همدان نیاید باید این بازی برای ما 3 بر صفر اعلام شود چون این مشکل ما نیست و مشکل تیم مقابل است، ما برای این بازی در طول هفته تمرینات بسیاری را انجام داده بودیم که متاسفانه این شرایط به وجود آمد و نباید زحمات ما نادیده گرفته شود ما برای این بازی مصدوم و محروم نداشتیم و با تمام قدرت برای سه امتیاز کار کرده بودیم.

با این حساب الوند سه امتیاز بی‌زحمت را کسب کرده و به صدر جدول صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول