اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مهندسی آبفای همدان خبر داد

اجرای 68 هزار متر خط لوله انتقال و شبکه توزیع آب در همدان

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای 68 هزار و 648 متر خط لوله انتقال و شبکه توزیع آب و 35 هزار متر خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان همدان خبر داد.

اجرای 68 هزار متر خط لوله انتقال و شبکه توزیع آب در همدان

داوود اعرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مسکن مهر شهرهای استان تاکنون 68 هزار و 648 متر خط لوله انتقال و شبکه توزیع آب و 35 هزار متر خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد 8 هزار و 473 فقره انشعاب آب و 6 هزار و 893 فقره انشعاب فاضلاب به واحدهای مسکن مهر واگذار شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: مخازن ذخیره آب به مقدار 4 هزار و 400 متر مکعب نیز برای مسکن مهر همدان احداث شده است.

وی یادآور شد: ساخت دو باب مخزن هوایی 200 متر مکعبی در شهرهای همدان با احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن هوایی فامنین نیز مدنظر قرار گرفته است.

اعرابیان تصریح کرد: در بخش توسعه آب شهرستان همدان هم افزون بر 5 هزار و 124 متر لوله‌گذاری انجام شده که بخش عمده آن مربوط به پروژه واحدهای مسکن مهر است که 4 هزار و 540 متر از لوله‌گذاری‌ها را در بر گرفته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان اذعان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب شهرستان همدان نیز لوله‌گذاری به متراژ 50 هزار و 845 متر صورت گرفته که همانند بخش آب، بیشتر این لوله‌گذاری‌ها مربوط به پروژه مسکن مهر همدان است.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول