اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

چرخه ارزش افزوده تولید و مصرف نان نیازمند نگاه جدی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: چرخه ارزش افزوده تولید و مصرف نان نیازمند نگاه جدی است.

چرخه ارزش افزوده تولید و مصرف نان نیازمند نگاه جدی است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید هاشم بنی‌هاشمی ظهر امروز در نخستین جشنواره و نمایشگاه و نشست ملی نان‌های صنعتی کشور، اظهار کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی به ویژه در مشهد با عنوان پایتخت معنوی کشور نیازمند لحاظ چندین نکته است.

وی افزود: توجه به اصل الگوی مصرف در جامعه در کیفیت سطح زندگی فردی و اجتماعی تاثیرگذار بوده، اما نگاه سطحی به الگوی مصرف سبب پیامدهای منفی می‌شود؛ در مبحث الگوی مصرف باید جایگاه واقعی نان را بر سر سفره فرهنگ ایرانی تعریف و برای مدیریت صحیح آن از الگوی مصرف پیروی کنیم.

بنی‌هاشم در ارتباط با نقش کیفیت نان در جهاد اقتصادی خاطرنشان کرد: کیفیت نان از چند حیث قابل بررسی است و یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت نان استفاده از آرد مرغوب است.

این مسئول تصریح کرد: چرخه ارزش افزوده تولید و مصرف نان نیز نیازمند نگاهی جدی برای افزایش بازدهی است؛ در این حوزه باید مدیریت هماهنگ‌کننده برای تولید و مصرف چرخه ارزش افزوده صورت گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر تولید نان و ارتقای کیفیت آن، یکی از اصلی‌ترین گام‌ها ارائه نان مرغوب به مردم با قیمت مناسب است.

بنی‌هاشمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی یادآور شد: در اداره مسائل اقتصادی رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به سبک زندگی ایرانی و اسلامی دارند؛ زندگی یک ایرانی باید بر مبنای صرفه‌جویی و مدیریت صحیح باشد.

وی با بیان عملکرد کشور در برابر محاصره‌های اقتصادی تاکید کرد: فروش نفت یکی از مسائلی است که در محاصره‌ اقتصادی به درآمد کشور کمک می‌کند، اما برای فروش نفت نیز به مشکل خورده‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: در اواسط تابستان سال جاری کمترین میزان صادرات نفت را داشته‌ایم و البته وضعیت فروش نفت با قرارگیری در آستانه فصل سرد رو به بهبود است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان از طرح تاسیس سازمان غیردولتی جهاد اقتصادی خبر داد و اذعان داشت: در محاصره اقتصادی باید با هم‌گرایی را در رأس مقاومت و مدیریت صحیح اقتصاد مقاومتی قرار دهیم و بخش‌های دولتی و غیردولتی با انسجام و با یک هدف حرکت کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول