اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای اهواز:

افت فشار آب در اهواز برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: در پی افت شدید فشار و قطع شدن آب در برخی از مناطق شهر اهواز از روز گذشته، مدیر عامل آبفای مرکز خوزستان وعده داد که از امروز وضعیت فشار آب این مناطق افزایش می‌یابد.

افت فشار آب در اهواز برطرف می‌شود

غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز افت شدید فشار آب از دیروز در بیشتر نقاط را تایید کرد و گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، میزان گل و لای در رودخانه کارون افزایش یافته و این وضعیت، تصفیه آب را دشوار کرده بود.

وی ادامه داد:‌ در پی دشوار شدن فرایند تصفیه آب، فشار آب در بسیاری از مناطق اهواز پایین آمد و در برخی مناطق نیز شاهد قطعی آب شدیم که از جمله این مناطق، مسیر انتهای شبکه یعنی منطقه گلستان بوده است.

 به گفته براتی، در پی وقوع بارندگی‌های اخیر میزان گل و لای آب رودخانه کارون در مقطع اهواز 12هزار NTU بود این در حالی است که در شرایط نرمال میزان کدورت آب برای تصفیه در شبکه باید کمتر از 5 هزار NTU باشد.

وی با بیان اینکه امروز میزان کدورت و گل و لای موجود در آب رودخانه که برای تصفیه در شبکه شهری برداشت می‌شود به حدود 2 هزار NTU رسیده است، اظهار داشت:‌ امروز شرایط بهتر است و فشار آب در همه مناطق افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیشتر آب موجود در شبکه شرب شهر یک میلیون و 400 هزار نفری اهواز از رودخانه کارون برداشت می‌شود و تنها بخش بسیار کمی از چاه‌های فلمن شوشتر تامین می‌شود و با آب کارون از اهواز مخلوط و در شبکه توزیع می‌گردد.

برخی ساکنان مناطقی از کوی گلستان اهواز معترضند که از ساعت 12 ظهر دیروز دچار قطعی آب شده‌اند و با گذشت بیش از 24 ساعت هنوز آب این مناطق وصل نشده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول