اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهارستان:

غرب با افکار شهید فهمیده‌ها مشکل دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهارستان گفت: کشورهای استکباری و استعمارگر غربی با افکار شهادت‌طلبانه شهید فهمیده‌ها مشکل دارند.

غرب با افکار شهید فهمیده‌ها مشکل دارد

یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: طی بیش از 2 قرن اخیر کشورهای اروپایی و آمریکایی از هر توطئه‌ای برای غارت منابع و ثروت‌های ممالک مستقل استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در گذشته کشورهای استعماری با حمله نظامی به دیگر کشورها، منابع و ثروت مردم این سرزمین‌ها را به غارت برده و عصر برده‌داری و غارت‌گری را رقم زدند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان بهارستان ادامه داد: امروز نیز غربی‌ها به دنبال همین هدف شوم هستند، با این تفاوت که آنها نقاب عوض کرده و به جای حمله نظامی‌، تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

نوبخت تاکید کرد: هدف اصلی تهاجم فرهنگی غربی‌ها، روح و ذهن جوانان مسلمان و اعتقادات و باورهای آنها است.

وی ادامه داد: بنابراین باید گفت که دشمنان اسلام و انقلاب با فرهنگ، باورها، اعتقادات و افکار شهید فهمیده‌ها مشکل دارند و نمی‌خواهند جوانان مسلمان امروز همچون فهمیده‌ها برای تحقق آرمان‌های خود تلاش کنند.

*افکار شهید فهمیده‌ها برای نسل جوان تبیین شود

نوبخت اظهار داشت: در چنین شرایطی باید آرمان‌های بزرگان اسلام و انقلاب به ویژه جوانان برومندی چون شهید فهمیده که امام خمینی (ره) او را رهبر 13 ساله انقلاب خطاب قرار دادند، بیش از گذشته برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع جوانان مسلمان با درک صحیح شرایط و همچنین اطلاع از ایثار و فداکاری شهدایی چون فهمیده‌ها، راه آنها را با جدیت و قدرت بیشتر پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول