اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی:

38 هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی تعداد اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی را 38 هزار نفر اعلام کرد.

38 هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریدون سیدمصطفوی در دیدار با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هدف کلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشف و پرورش استعدادهای نهفته کودکان بر اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی در اوقات فراغت است.

وی افزود: باید فضا و بستری را فراهم کنیم تا کودکان و نوجوانان بتوانند در آن استعدادهای بالقوه‌ای را که در مدارس نتوانسته‌اند بروز دهند، بالفعل کنند.

سیدمصطفوی با بیان اینکه محوریت کتابخوانی و گسترش تربیت دینی از اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اضافه کرد: تربیت سالم کودکان و نوجوانان، سوق دادن کودکان از محصولات و ظواهر غربی به سمت ارزش‌های دینی در زمان اوقات فراغت وظیفه کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه استفاده و بهره‌گیری از مربیان توانمند از اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی است، تصریح کرد: در حال حاضر 33 مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان فعالیت دارد که مربیان این مراکز در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ادبی در راه تربیت کودکان و نوجوانان کوشش می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به برنامه مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت کودکان و نوجوانان آگاه و فرهیخته گفت: نقش‌آفرینی کانون در تربیت آینده‌سازان کشور بر کسی پوشیده نیست و توانمندی‌های کانون استان روز به روز روند رو به رشدی را در بخش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی شاهد است.

حجت‌الاسلام یعقوب گلابی‌دیلمقانیبا تاکید بر همکاری دستگاه‌های فرهنگی با کانون استان، افزود: در راستای همکاری دستگاه‌های مختلف و به ویژه حوزه اجتماعی فرهنگی استانداری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی آمادگی کامل وجود دارد تا راه پیشرفت‌های فرهنگی و اجتماعی کودکان استان هموار شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول