اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان:

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کمبود بودجه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گفت: مشکل کانون کمبود بودجه است که اگر با توجه به تبصره بودجه 91 دولت تامین شود این مرکز ‌می‌تواند اقدامات فراوانی برای کودکان انجام دهد.

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کمبود بودجه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید حامد عسگری‌فر ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی دو سال کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان با همت زیاد توانست پنج مرکز را که نیمه‌تمام مانده بود به اتمام برساند که بیشتر این مراکز در نقاط محرومی مانند علویجه و حبیب‌آباد قرار داشت.

وی افزود: خیران در ساخت این مراکز کمک زیادی کردند و امیدواریم با فرهنگ‌سازی بهتر بتوانیم در آینده بیش از پیش شاهد کمک خیران در این زمینه باشیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تاکید کرد: اگر به روند آموزش و پرورش در کشور بنگریم بچه‌ها هنگام تعطیلی مدارس سر از پا نمی‌شناسند و این در حالی است که همین کودکان خودشان با شور و شوق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پا می‌گذارند.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این بوده است که با ایجاد محیطی شاد برای کودکان کاری کنیم که خودشان با رغبت قدم به این مکان بگزارند و کودکان به طور کامل در انتخاب زمان ورود به این مرکز و انتخاب کلاس‌هایشان آزاد هستند.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با تاکید بر اینکه مسئولان بکوشند جشنواره‌ای برگزار کنند که برای کودکان باشد و نه اینکه تنها نام کودک را یدک بکشد، تصریح کرد: در شرایط فعلی اجتماعی و اقتصادی باید اجازه دهیم کودکانمان در محیطی شاد زندگی کنند تا این دوران را به خوبی سپری کنند.

وی درباره اقدامات کانون در چاپ و نشر کتاب نیز گفت: این مرکز در طی دو سال توانست در طی اقدامی بی‌نظیر 40 رمان برای نوجوانان به چاپ برساند.

عسگری‌فر ادامه داد: مشکل کانون کمبود بودجه است که اگر با توجه به تبصره بودجه 91 دولت تامین شود این مرکز نویسنده، انیماتور تصویرگر و هنرمندانی دیگر در اختیار دارد که به کمک آنها می‌توانیم اقدامات فراوانی برای کودکان انجام دهیم و برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای قدرتمند در حد رقابت با جهان نیز آماده هستیم.

وی با بیان اینکه تخصصی‌ترین کتابخانه کودک که حتی فضاسازی آن متناسب با کودک است را تنها کانون در اختیار دارد، تصریح کرد: فعالیت‌های این مرکز منحصر به کتاب نیست و فعالیت‌های هنری مختلفی در این مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول