اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

بسیجیان باید با رفتار و کردار خود الگو باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بهار بر تبلیغ و گسترش امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیجیان در بین جوانان تأکید کرد و گفت: بسیجیان باید با رفتار و کردار خود برای دیگران الگو باشند.

بسیجیان باید با رفتار و کردار خود الگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا عصر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در آموزشگاه امام رضا (ع) روستای حسن قشلاق از توابع شهرستان بهار ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده، و آغاز دهه بصیرت و ولایت، فعالیت و هوشیاری دانش‌آموزان بسیجی در این شرایط کشور که با هجوم ترفندها و نقشه شوم دشمنان برای انحراف جوانان روبه‌رو هستیم را مهم ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: دقت و توجه شما دانش‌آموزان و جوانان به سخنان مقام معظم رهبری ضامن بقای انقلاب است چراکه ایشان همواره به بصیرت و هوشیاری جوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان تأکید دارند و راهنمایی‌های لازم را معرفی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بهار اضافه کرد: دشمنان همواره برای جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی کرده‌اند که دانش‌آموزان باید هوشمندانه و با الگوگیری از شهید فهمیده توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

وی گفت: امروز مهم‌ترین در جامعه علم است که باید به علم روز مجهز شویم و با بصیرت در جامعه گوش به فرمان ولی فقیه بوده چراکه پیشرفت ایران اسلامی در تمام عرصه‌های به برکت ولایت فقیه است.

حاتم‌نیا بر تبلیغ و گسترش امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیجیان در بین جوانان تأکید کرد و افزود: شما بسیجیان باید با رفتار و کردار خود برای دیگران الگو باشید تا سخنانتان اثر بیشتری در همسالان خود داشته باشد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول