اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش وزارت بهداشت:

محصولات پزشکی ماهواره‌ای قابل اعتماد نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: محصولات پزشکی که در ماهواره تبلیغات شده قابل اعتماد نیست.

محصولات پزشکی ماهواره‌ای قابل اعتماد نیست

فاطمه رخشانی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد یکی از بهترین راهکارهای افزایش سلامت را مبارزه با تبلیغات سوء این کالا‌ها در ماهواره‌ها دانست.

وی افزود: مردم اطمینان داشته باشند آنچه که در ماهواره‌ها به ویژه محصولات پزشکی تبلیغ می‎شود، درست نیست.

مدیرکل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار توجه هرچه بیشتر خانواده‌ها به بی اثر بودن کالاهای تبلیغی در ماهواره‌ها شد.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه متبوع خود در وزارت بهداشت را برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های سلامت عنوان کرد.

رخشانی، راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره با دستور وزیر بهداشت را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشبختانه تولیدات آموزشی رسانه‌های سلامت در طول یکی، دو سال اخیر رشد خوبی داشته است.

وی رشد دو برابری فیلم‌های آموزش در حوزه رسانه‌های سلامت را که در بانک اطلاعات نظام سلامت به کارگرفته خواهد شد، برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه بخش‌های خصوصی نیز در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس سفارش وزارت بهداشت در این زمینه محصولات مرتبط با حوزه سلامت را تولید می‌کند.

رخشانی، افزایش رسانه‌های نوشتاری را از جمله بخش‌های جدید جشنواره ملی رسانه‌های سلامت عنوان کرد، یادآور شد: تمام فعالان بخش رسانه‌ای می‌توانند بر این اساس تمام آثاری که در حوزه سبک زندگی سالم و دارای نکات سلامت محور باشد را تا آخر همین ماه به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشت در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه علوم پزشکی از داخل و خارج کشور در بجنورد جریان دارد.

به گزارش فارس این همایش بین‌المللی تا 11 آبان همین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول