اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

نمایندگی جمعیت هلال احمر در دیلم تاسیس شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم از راه‌اندازی و تاسیس جمعیت هلال احمر در شهرستان دیلم خبر داد و از مسئولان ادارات خواست با این ارگان نیز همکاری لازم را داشته باشند.

نمایندگی جمعیت هلال احمر در دیلم تاسیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم ماشاءالله احمدی صبح امروز در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم اظهار داشت: قوانین و سیاستگذاری‌های کلی در بحث سوانح و حوادث باید به فرمانداری‌ها ابلاغ شود و آموزش‌های لازم به صورت گسترده به اقشار جامعه داده شود.

احمدی افزود: دوره آموزش‌های تخصصی در مدیریت بحران باید برای مدیران شهرستان برگزار شود تا مدیران علم، آگاهی و آمادگی مقابله با بحران را داشته باشند.

وی تصریح کرد: تمامی اعضای شورای سلامت ملزم به پیگیری و اجرایی کردن مصوبات این شورا هستند.

احمدی بیان داشت: ادارات شهرستان باید وسایل اولیه آتش‌نشانی، جعبه کمک‌های اولیه و موارد خاصی که ایمنی را برای پرسنل و مراجعه‌کنندگان ایجاد می‌کند را تهیه کنند.

فرماندار دیلم بر ضرورت آموزش، گفت‌وگو و دادن تذکر به متصدیان و اماکن فروش موادغذایی در مرحله اول از سوی بازرسان بهداشتی و در مراحل بعدی صدور اخطاریه و معرفی متخلفان به مراجع قضایی تاکید کرد.

وی از راه‌اندازی جمعیت هلال احمر در شهرستان دیلم خبر داد و از مسئولان ادارات خواست با این ارگان نیز همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم با گرامیداشت هفته بلایای طبیعی گفت: ایران جزو 10 کشور بلاخیز دنیا بوده و استان ما نیز به دلیل شرایط اقلیمی و وجود صنایع مهم نیازمند داشتن یک استراتژی مهم در قبال سوانح و حوادث غیرمترقبه است.

عبدالحسین ناصری افزود: خوشبختانه با تخصیص اعتبارات استانی و شهرستانی به برنامه سوانح و حوادث شهرستان و تأمین وسایل و تجهیزات و تشکیل تیم‌های تخصصی بهداشتی و درمانی تونسته‌ایم تا حدودی آمادگی‌های لازم برای مقابله با بحران را کسب کنیم.

وی بیان داشت: تیم سوانح و حوادث شبکه بهداشت و درمان دیلم با تدوین برنامه عملیاتی سوانح و حوادث، تشکیل سه تیم تخصصی مدیریت، ارزیاب و واکنش سریع از افراد مجرب، خرید تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز تیم‌ها، داشتن انبار سوانح و حوادث مجهز، برگزاری جلسات آموزشی مدون و انجام مانورهای مختلف در طول سال توانسته جایگاه خوبی در بین سایر شهرستان‌ها کسب کند. 

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول