اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

بخشدار مرکزی اسدآباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، بخشدار مرکزی اسدآباد معرفی شد.

بخشدار مرکزی اسدآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، عصر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و مسئولان شهرستان اسدآباد تشکیل شد، از زحمات حمزه عبدکوند بخشدار مرکزی سابق قدردانی و محمدرسول طاهری به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

فرماندار اسدآباد در این شورای اداری با بیان اینکه تاکنون 2 میلیارد 300 میلیون تومان پروژه توسط شهرداری اسدآباد اجرا شده است، اظهار داشت: اجرای کانال محمودبیگی یکی از این پروژه‌هاست که به طول 400 متر اجرا شده است.

مصطفی آزادبخت مشکل آب‌های سطحی را یک دغدغه برای مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: برای اجرای کانال محمودبیگی 450 میلیون تومان هزینه شده است.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد امام جمعه شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به اینکه احداث تونل یکی از مصوبات اصلی سفرهای استانی رئیس جمهور به اسدآباد بوده است، گفت: در سطح استان به این امر پرداخته نشده که امیدواریم به احداث تونل در گردنه پرداخته شود چراکه با توجه به وضعیت موجود در گردنه با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول