اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان‌شمالی مطرح کرد

انتقاد از برگزار نشدن برنامه‌های شاد در مناسبت‌های مذهبی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از برگزار نشدن برنامه‌های شاد در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی انتقاد کرد.

انتقاد از برگزار نشدن برنامه‌های شاد در مناسبت‌های مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی،حجت‌الاسلام محمدتقی خرم در جمع کارکنان ستادی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و دهه امامت و بصیرت گفت: اگر مردم زیبایی‌های دین را بدانند بیشتر جذب دین می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی در ادامه آموزش و پرورش را پرچمدار اصلی مبارزه در عرصه جنگ نرم دانست.

وی مسئولیت آموزش و پرورش در مقابله با جنگ نرم دشمنان را بسیار خطیر دانست و گفت: آموزش و پرورش به لحاظ اهدافی که دارد نقش بسیار مهمی در تربیت نسل نوجوان و جوان دارد و بدین جهت اهمیت آموزش و پرورش از حوزه‌های علمیه نیز مهم‌تر است.

حجت‌الاسلام خرم با اشاره به این مطلب که اگر اسلام زنده بماند منافع دشمنان به خطر خواهد افتاد، گفت: به همین خاطر دشمنان برای آسیب به انقلاب و اسلام سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده‌اند.

وی با انتقاد از این موضوع که نسل جوان ما با ماهیت انقلاب آشنایی کافی و لازم را ندارند، اظهار داشت: اگر جوانان ما بدانند که چرا انقلاب شده است و این انقلاب چگونه و با چه اهدافی بدست آمده است، از این انقلاب نیز دفاع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی یکی از رسالت‌های مهم معلمان در مدارس را تقویت اعتماد به نفس و خودباوری جوانان با توکل بر خدا برشمرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام خرم جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی را رفیع خواند و اظهار کرد: نسل جوان ما نباید با ولایت فقیه بیگانه باشد زیرا اساس کشور و رمز پیشرفت مردم و اجرای عدالت در ولایت فقیه است.

وی یادآور شد: ولایت فقیه یک مسئله بنیادی و بنیانی و دارای دلایل عقلی، نقلی و تاریخی است و طبق روایات رسیده از شخص پیامبر منکر ولایت در حد شرک به خدا قرار دارد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول