اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

بسیج دانش‌آموزی فعالیت‌های اجتماعی دانش‌آموزان را بیشتر کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: تشکیل بسیج دانش‌آموزی توانسته فعالیت‌های اجتماعی و علمی دانش‌آموزان را بیش از گذشته فراهم کند.

بسیج دانش‌آموزی فعالیت‌های اجتماعی دانش‌آموزان را بیشتر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر حلیمی ظهر امروز در همایش دانش‌آموزی بسیجی کشور که در دبیرستان دخترانه شهید باهنر کرج برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دبیران پرورشی باید در مدارس به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی در بین نوجوانان و جوانان امروز سبب شده که دشمنان نتوانند به خواسته‌های خود برسند و با سد محکمی چون بسیج مواجه می‌شوند.

این مسئول با بیان این که امروز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام به نسل امروز انتقال داده شود افزود: باید تلاش خود را برای انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته کنیم و نسل امروز را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماییم.

حلیمی اعزام دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی مهم ارزیابی کرد و افزود: در سطح استان البرز 108 هزار دانش‌آموز بسیجی وجود دارد لذا با اعزام این افراد به مناطق عملیاتی می‌توانیم در تحقق اهداف گام برداریم.

وی ادامه داد: اعزام 23 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور در سال گذشته، برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی در زمنیه فرهنگی برای 360نفر، برگزاری دوره ضمن خدمت مشکات برای 169دختر و 180 پسر در تابستان امسال از جمله فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در البرز است.

 

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول