اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

تولید روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در زمستان امسال در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: این پالایشگاه برای حفظ و استمرار رکورد تولید 125 میلیون مترمکعب گاز در زمستان سال جاری آماده است.

تولید روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در زمستان امسال در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم به نقل از روابط عمومی پالایشگاه جم، رحیم اسلامی اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار ایرانی شاهد رشد بسیار خوبی در پالایشگاه جم هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت چشمگیر در تولیدات پالایشگاه جم خاطر نشان کرد: با تلاش صورت گرفته این پالایشگاه برای حفظ و استمرار رکورد تولید 125 میلیون مترمکعب گاز در زمستان سال جاری آماده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: رکورد تولید در پالایشگاه فجر جم با رعایت مسایل ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) انجام می‌شود و همه توان خود را برای افزایش تولید در صورت دریافت خوراک از منابع موجود به کار می‌گیریم.

وی یادآور شد: شرکت پالایش گاز فجر جم پروژه‌های مختلفی برای استمرار تولید 125 میلیون مترمکعب گاز اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: تعمیرات اساسی همه واحدهای شیرین‌سازی و عملیات توپک رانی در پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف از جمله این پروژه‌هاست.

وی اضافه کرد: عملیات توپک رانی ( تمیزکاری لوله‌ها با گوی ) در پایانه صادراتی سیراف تاکنون اجرا نشده بود و با وجود ریسک بالا این عملیات با موفقیت انجام شد.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: کار راهبری و هماهنگی تمامی امور مربوط به شهرک‌های مسکونی نفت واقع در شهرستان جم از مسئولیت‌های جدیدی است که به تازگی به پالایشگاه فجر جم واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: 15 پیمانکار مسئولیت خدمات‌رسانی ساکنان شهرک‌های مسکونی نفت در جم را بر عهده دارند.

وی گفت: همکاران ما تلاش می‌کنند با وجود مسئولیت مهم تولید 27 درصد گاز مصرفی کشور این مسئولیت جدید را نیز با تمام توان به‌ خوبی به انجام برسانند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول