اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش شرکت پالایش گاز فجر خبر داد

برگزاری 145 هزار ساعت آموزش در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری 145 هزار ساعت آموزش برای کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم در شش ماه اول سال جاری خبر داد.

برگزاری 145 هزار ساعت آموزش در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رحیمی‌حیاتی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: پالایشگاه جم دارای جایگاه ویژه‌ای در صنعت نفت و گاز است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: در سال تولید ملی شاهد رشد و توسعه روزافزون این پالایشگاه هستیم و امیدواریم این روند تداوم یابد و در این مسیر همه باید کمک کنیم.

رئیس آموزش شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری 145 هزار ساعت آموزش برای کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم در شش ماه اول سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: در شش ماه نخست امسال 70 دوره تخصصی و آموزشی نیز در شرکت و بیرون از شرکت برای کارکنان اجرا شده که حاکی از توجه جدی این بخش به آموزش نیروی انسانی است.

رحیمی‌حیاتی تصریح کرد: بیشتر این دوره‌های آموزشی برای نخستین بار در شرکت پالایش گاز فجر جم برگزار شد و با استقبال خوبی از طرف کارکنان روبه‌رو شده است.

رئیس اداره آموزش شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: در این مدت شاهد برگزاری دوره‌های متعددی در زمینه‌های فنی تخصصی، اداری، مالی، بازرگانی و مدیریت و سمینارها بودیم.

وی اظهار داشت: این شرکت در راستای تعامل با دانشگاه‌های کشور و به ویژه استان بوشهر نیز در شش ماه نخست سال جاری تعداد 181 دانشجو به منظور گذراندن دوره‌های مختلف کارآموزی پذیرفته است.

این مسئول بیان کرد: توجه به نیروی انسانی در پالایشگاه جم اهمیت خاصی دارد و برپایی دوره‌های مختلف در این پالایشگاه در راستای توانمندسازی نیروی انسانی انجام گرفته است.

وی گفت: کیفیت بخشیدن به تولیدات و رشد و پیشرفت پالایشگاه مرهون تلاش کارکنان و نیروهای این مجموعه است و امیدوار هستیم با همکاری تمام نیروها و با اهتمام بیشتر به نتایج مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول