اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

جای موزه شهدا در بوشهر خالی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به سوابق درخشان استان بوشهر در مبارزه با استعمار و حضور فرزندان این دیار در جنگ تحمیلی، اما جای خالی موزه شهدا در این استان احساس می‌شود.

جای موزه شهدا در بوشهر خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با معاون عمران و مسکن بنیاد شهید اظهار داشت: پیشینه استان بوشهر در زمینه ایثار و شهادت بر کسی پوشیده نیست و سوابق مبارزاتی مردم این دیار با استعمار و استکبار گواه این مدعاست.

وی افزود: رئیسعلی در مبازره با استعمار، شهید عاشوری در مبارزه با رژیم طاغوت، شهدای استان در مکه، شهید مهدوی و یارانش در مبارزه مستقیم با آمریکا، شهید صادق گنجی شهید فرهنگی، شهید شاهینی شهید رسانه بخشی از شهدای گرانقدر و بزرگ استان بوشهر است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: هر جا نگاه کنید استان بوشهر سهمی از شهید و شهادت دارد و این یک پیام مهم دارد که مردم بوشهر مردمی دینمدار، با بصیرت هستند و جان و مال خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

حسنوند با اشاره به اهمیت موزه شهدا در بوشهر گفت:  در بوشهر با پیشینه عظیم شهید و شهادت جای یک موزه شهدا خالی است.

وی بیان داشت: با توجه به سوابق درخشان استان بوشهر در مبارزه با استعمار و حضور فرزندان این دیار در جنگ تحمیلی، اما جای خالی موزه شهدا در این استان احساس می‌شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: ضرورت احداث موزه دفاع مقدس در بوشهر از بسیاری از استان‌های دیگر بیشتر است به همین دلیل برای تامین زمین و اعتبارات آن آماده همکاری هستیم.

حسنوند به ساخت تندیس شهدا در بوشهر هم اشاره کرد و متذکر شد: سازمان بنیاد شهید می‌تواند به استان‌ها برای ساخت تندیس شهدا در زمینه نحوه ساخت و معماری مجسمه‌های کمک کند.

این مسئول اذعان داشت: به منظور استفاده از کمک فکری جانبازان، در تمام دستگاه‌های اجرایی رابط امور ایثارگران را فعال کردیم و به زودی برای رابطان امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی کارت ویژه‌ای هم صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول