اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

ایران قدرت سوم سایبری جهان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ایران بر خلاف تمام تحریم‌ها و تهدیدها قدرت سوم سایبری جهان است.

ایران قدرت سوم سایبری جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی صبح امروز در آیین مانور پدافند غیرعامل در محل دبیرستان پسرانه شهدا 10 شهر کرمان اظهار داشت: 7 هزار مدرسه در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

وی اجرای مانور و برنامه‌های مختلف را در مدرسه‌ها را امری مهم و موثر برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان خواند و بیان کرد: اجرای مانورها در مدارس باید ادامه یابد.

کمالی پدافند غیر عامل را آمادگی برای مبارزه با مقاصد شوم دشمنان در زمینه‌های مختلف برشمرد و ابراز داشت: ما باید برای مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان آماده باشیم و از خطرات عبور کنیم.

وی خواستار مطالعه دانش‌آموزان در مورد پدافند غیر عامل شد و تصریح کرد: پدافند غیر عامل دفاع جانانه به صورت غیر مستقیم است و ما باید زمینه را برای دفع شگردهای دشمنان در زمینه‌های علمی، نظامی و ... فراهم کنیم.

کمالی با اشاره به آیات الهی بیان داشت: ما باید با تمام توان برای ایستادگی در برابر دشمنان آماده باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل مسئله‌ای مهم و جدی است، افزود: دستگاه‌ها و مراکر مختلف تولیدی، اقتصادی، اجرایی و نظامی باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند، زیرا تا زمانی که به یک مسئله به صورت جدی نگاه نکنیم، موفق نمی‌شویم.

کمالی توجه به بحث پدافند غیر عامل در جامعه و در زمینه فعالیت‌های عمرانی، صنعتی و معدنی را ضروری دانست و گفت: توطئه دشمنان در سایه تفکرات خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه شاهد موفقیت‌های بزرگ علمی در ایران هستیم، عنوان کرد: جنگ سایبری یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا است و امروز آمریکا از جنگ زرادخانه‌ای استفاده نمی‌کند، بلکه به جنگ الکتریکی و فناوری‌های جدید روی آورده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تمام تحریم‌ها و تهدیدها قدرت سوم سایبری جهان است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول