اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کردستان:

تحلیل وضعیت دانشگاه‌ها برآیند مناسبی از وضعیت جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان گفت: از تحلیل وضعیت موجود در دانشگاه می‌توان برآیند مناسبی را از وضعیت جامعه به دست آورد.

تحلیل وضعیت دانشگاه‌ها برآیند مناسبی از وضعیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی یکشنبه‌شب که در جمع اساتید و مدیران دانشکده شهید یزدان‌پناه سنندج سخن می‌گفت، اظهار داشت: افرادی که تا دیروز در قسمت‌های مختلف جامعه و بهره‌مند از خدمات خدمتگزاران بودند، امروز دانشجو و دانشگاهی محسوب می‌شوند و در همین راستا از تحلیل وضعیت موجود در دانشگاه می‌توان برآیند مناسبی را از وضعیت جامعه به‌دست آورد.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان، در حقیقت دانشگاه آینه تمام‌نمای اجتماع بوده و می‌توان از آن به عنوان نشان‌دهنده بینش و اندیشه پنهان جامعه نام برد.

وی تاکید کرد: به همین دلیل بسیاری از چالش‌ها و ناهنجاری‌های جامعه در دانشگاه بروز و ظهور پیدا کرده و برخی مسئولین ذیربط این ناهنجاری‌ها را متوجه دانشگاه می‌دانند در حالی که حقیقت امر چیز دیگری است.

شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: در حقیقت خاستگاه قریب به اتفاق آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی موجود در دانشگاه‌ها را باید در اجتماع جستجو کرده و به‌دنبال مرتفع کردن آنها در آموزش دانش‌آموزان و دیگر بخش‌هایی از جمله بازار، مکان‌های تفریحی، علمی و کاری بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت موجود در فضای مدیریتی جامعه پرداخت و گفت: برای پیشبرد اهداف سازمانی باید تدبیری اندیشید که مدیران جامعه در کارگاه‌های آموزشی دوره‌های تکمیلی را طی کرده و خود را با نیازهای جامعه تطبیق دهند.

شیخ‌الاسلامی افزود: بسیاری از مدیران سطح جامعه با وجود بهره‌مندی از توانمندی‌های مدیریتی به‌دلیل عدم گذراندن دوره‌های مدیریتی نوین، با نیازهای مجموعه تحت امر خود آشنا نبوده و این مسئله مشکلات عدیده‌ای را برای جامعه ایجاد نموده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان در پایان تصریح کرد: مدیران ما باید مسئولیت‌پذیر بوده و نسبت به بیت‌المال و هزینه‌کرد آن با کمال دقت عمل نمایند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول