اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احسان لشگری به بوندس لیگای آلمان جواب منفی داد

خبرگزاری فارس: احسان لشگری کشتی‌گیر قزوینی و نام آشنای کشورمان و دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن به لیگ کشتی بوندس لیگای آلمان جواب منفی داد.

احسان لشگری به بوندس لیگای آلمان جواب منفی داد

احسان لشگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه پس از درخشش در رقابت‌های المپیک 2012 لندن و کسب مدال برنز این دوره از مسابقات طی دو هفته گذشته از سوی یکی از تیم‌های کشتی بوندس لیگا پیشنهاد داشته، اظهارکرد: با توجه با مشورتی که با اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشور داشتم، بنا را بر این گذاشتم که به پیشنهاد آلمانی‌ها برای کشتی گرفتن در لیگ این کشور پاسخ منفی بدهم.

این کشتی‌گیر شایسته قزوینی افزود: پس از پایان رقابت‌های المپیک و آغاز دوره ریکاوری و استراحت چند تیم آلمانی برای حضور در رقابت‌های لیگ کشتی بوندس لیگای آلمان با من وارد مذاکره شدند که طی صحبت‌هایی که با رسول خادم سرمربی ارزشمند تیم کشتی آزاد کشور داشتم، تصمیم گرفتم در لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های کشور کشتی بگیرم.

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حضور در لیگ آلمان را به علت طولانی بودن زمان مسابقات، عدم تمرینات مناسب و سطح کمی این رقابت‌ها برای این کشتی‌گیر قزوینی مناسب ندانسته، عنوان کرد: با توجه به این صحبت‌ها خودم نیز به این باور رسیدم که حضور در این لیگ امکان دارد روی کشتی گرفتنم به لحاظ کیفی تأثیرات منفی بر جای بگذارد.

ملی‌پوش وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به اینکه امسال با دوبنده تیم داماش گیلان در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور روی تشک خواهد رفت، یادآور شد: تلاش می‌کنم در لیگ امسال بهترین کشتی‌هایم را مقابل رقیبان به نمایش بگذارم.

وی با اشاره به اینکه از اول آبان ماه تمرینات خود را به صورت جدی و منظم در اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان آغاز کرده است، گفت: این اردو با حضور 35 کشتی‌گیر زیر نظر مربیان با هماهنگی خوبی در حال پیگیری است و در وزن 84 کیلوگرم نیز چهار کشتی‌گیر حضور دارند که با تمرینات منظمی که زیر نظر مربیان در حال انجام است، تلاش خواهم کرد آمادگی بدنی خود را حفظ کنم.

لشگری سال گذشته در جریان رقابت‌های کشتی باشگاه‌های کشور به همراه تیم خونه به خونه بابل موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول