اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

مرزی بودن برای شهرستان گرمی مزیت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مرزی بودن برای استان اردبیل و شهرستان گرمی نه تنها مزیت نیست بلکه ضرر و زیان فرهنگی و اقتصادی به دنبال داشته است.

مرزی بودن برای شهرستان گرمی مزیت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور رئیس مجلس برگزار شد، اظهار داشت:‌ دهه ولایت دهه توجه به جایگاه و اهمیت اصل ولایت است که در احکام اسلام اولی‌ترین کار توجه به این اصل واقعی است.

وی معضل بیکاری را در منطقه حاد و آسیب‌آفرین توصیف کرد و یادآور شد: اگر در کشور بیکاری حاد است در استان اردبیل حاد‌تر و در گرمی نیز با شدت بیشتر حادتر می‌باشد که حل این مشکل نیازمند همراهی و همکاری چند جانبه است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گاه بنده از ترس مواجهه با بیکاران به منطقه نمی‌روم چون اشتغال پایدار و مولد را برای افراد تحصیلکرده یک ضرورت می‌دانم.

موسوی به مرزی بودن منطقه گرمی اشاره کرد و گفت:‌ ما از مرزی بودن جز ضرر و زیان فرهنگی و اقتصادی ندیدیم و به جای آن باید بازارچه مرزی احیا شود تا از این طریق بتوانیم اقتصاد منطقه را پویاتر کنیم.

وی جاری شدن دو بار سیل در گرمی در چند ماه اخیر را بیان کرد و افزود:‌ در این سیل خسارات زیادی به بخش‌های مختلف وارد شده، ولی ردیف اعتباری خاص برای جبران خسارات در بودجه کشور لحاظ نشده که سعی داریم در مجلس این نقیصه را در بودجه‌ریزی سال آینده برطرف کنیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی روستا را محور توسعه معرفی کرد و بیان داشت‌:‌ حل بسیاری از مشکلات در‌آمدی ما به ویژه در روستاها با تکیه بر منابع اقتصادی روستانشینان قابل حل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسوی در پایان سخنان خود همچنین اهمیت پرداختن به حوزه آب و خاک را ضروری خواند و اذعان داشت: همه باید تلاش کنیم تا نارسایی‌ها در این بخش جبران شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول