اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 آبان ماه صورت می‌گیرد

اجرای طرح شهردار مدرسه در مدارس جنوب تهران

خبرگزاری فارس: طرح شهردار مدرسه همزمان با دهم آبان ماه در مدارس جنوب تهران برگزار می‌شود.

اجرای طرح شهردار مدرسه در مدارس جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، انتخابات طرح شهردار مدرسه در مدارس راهنمایی جنوب تهران در تاریخ 10 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این طرح با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان مقطع راهنمایی در زمینه مسایل ایمنی، ‌حمل و نقل و ترافیک، ‌زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ‌ورزش و تربیت بدنی اجرا می‌شود.

محمد حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به لزوم حضور و مشارکت فعال نیروهای داوطلب مردمی گفت: مدیریت اجرایی کشور نیاز به همکاری و همراهی مردم در عرصه‌های توسعه دارد، ‌به همین منظور شهرداری تهران با هدف گسترش شور و نشاط در فعالیت‌های اجتماعی، ‌شخصیت بخشیدن و الگوسازی مناسب برای نوجوانان، ‌تقویت روحیه مشارکت جویی نوجوانان و مسئولیت پذیری آنان، ‌آموزش مهارت‌های زندگی، ‌تقویت روحیه همکاری گروهی و تقسیم کار جمعی، ‌طرح شهردار مدرسه را به تصویب رسانده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 افزود: اداره آموزش‌های شهروندی با رویکرد برقراری ارتباطات کافی دانش آموزان با مراکز و نهادهای محلی، ‌ارائه آموزش‌های پایه شهروندی در سنین نوجوانی، تامین آگاهی‌های مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه و با توجه به ارتقاء تحصیلی دانش آموزان و به منظور واقعی نمودن نقش شهرداران مدارس به اجرای طرح شهردار مدرسه پرداخته است. 

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول