اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خبر داد

پیش‌بینی تولید 5700 تن ماهی تا پایان امسال در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تا پایان امسال 5 هزار و 700 تن ماهی در انواع مختلف در استان اصفهان تولید می‌شود و با تحقق این موضوع اصفهان در زمینه تولید ماهی 11 درصد رشد نسبت به سال گذشته دارد.

پیش‌بینی تولید 5700 تن ماهی تا پایان امسال در اصفهان

محمدرضا عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به تولید ماهی سردآبی، گرمابی، خاویاری، ماهی زینتی و بچه ماهی سردآبی و گرمابی در استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: علاوه بر فعالیت استان در زمینه صنایع شیلاتی، تولید ماهی در انواع مختلف از جمله فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار و 120 تن ماهی در انواع مختلف در استان اصفهان تولید شده است، ادامه داد: آمار تولید و پرورش ماهی به صورت سالانه جمع‌آوری می‌شود و در حال حاضر آمار دقیق و کاملی از تولیدات ماهی در استان طی شش ماهه نخست امسال در اختیار نداریم.

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته حدود 3هزار و 450 تن ماهی سرد‌آبی، 822 تن ماهی گرمابی، 846 تن منابع آبی، 44 میلیون قطعه ماهی زینتی و 34 میلیون و 500 هزار تن ماهی قزل‌آلا در استان اصفهان تولید شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال 5 هزار و 700 تن ماهی در استان اصفهان تولید شود و با تحقق این موضوع استان اصفهان امسال در زمینه تولید ماهی 11 درصد رشد نسبت به سال گذشته دارد.

عباسی با بیان اینکه از 5هزار و 700 تن ماهی تولید شده تا پایان امسال در استان حدود 4 هزار تن به ماهیان سردآبی اختصاص دارد، تاکید کرد: حدود 830 تن از مجموع ماهی تولید شده در استان به ماهیان گرمابی، حدود 870 تن نیز به منابع آبی استان است و همچنین تا پایان امسال 45 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان اصفهان تولید می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حدود 35 میلیون قطعه بچه ماهی در استان اصفهان تولید می‌شود، افزود: امیدواریم با راهکار‌های اجرایی این سازمان در راستای تولید ماهی، تولیدات استان در زمینه انواع ماهی هر ساله به میزان بسیاری افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول