اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص) صورت می‌گیرد

برگزاری تجمع بزرگ دانشجویان در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله با حضور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری تجمع بزرگ دانشجویان در قزوین

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله با هدف اعلان انزجار و محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص) در قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: این تجمع با حضور دانشجویان، اساتید و بسیج جامعه زنان در نهم آبان روز سه‌شنبه هفته جاری برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه کشورهای استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل با اقدام ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص) توهین کردند، ابراز کرد: دانشجویان، اساتید و بسیج جامعه زنان با حضور خودشان در مراسم تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله در قزوین انزجار و نفرت خود را از ساخت این فیلم به نمایش می‌گذارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه از عید قربان تا عید سعید غدیر خم هفته امامت و ولایت نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین به مناسبت این هفته تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله در قزوین را برپا می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله روز نهم آبان از ساعت 9 تا 11:30 صبح در خیابان شهدا مقابل مسجد شیخ‌الاسلام و دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برپا می‌شود، یادآور شد: جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی می‌کند.

برزگر با اشاره به اینکه تعدادی از دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور، غیرانتفاعی، علمی و کاربردی، علوم پزشکی و بین‌المللی امام خمینی (ره) برای شرکت در تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله در قزوین ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: در این تجمع دانشجویان از سراسر دانشگاه‌های استان قزوین از جمله تاکستان، آبیک، آوج، البرز، محمدیه، اقبالیه و قزوین برای شرکت در این تجمع بزرگ حضور دارند.

وی با بیان اینکه تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله در قزوین با همکاری بسیج دانشجویی، دانشگاهیان، اساتید و جامعه زنان استان قزوین برگزار می‌شود، اذعان کرد: این نهادها حضور جدی در این تجمع دارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه استقبال دانشجویان از تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله در قزوین چشم‌گیر است، اظهار کرد: مانند گذشته که دانشجویان بسیجی حضوری فعال در برنامه‌های اینچنینی داشته‌اند، این مراسم باشکوه خوبی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیامبر بزرگ اسلام برای همه مسلمانان جهان مورد احترام است، ابراز کرد: همه مسلمانان جهان احترام و علاقه ویژه‌ای به این پیامبر بزرگ اسلام دارند و با جان و دل از باورها و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند.

برزگر خاطرنشان کرد: سران کشورهای استکبار جهانی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی خیال می‌کنند با طراحی توطئه‌هایی از جمله توهین به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص) می‌توانند خدشه‌ای به اعتقادات دینی مسلمانان وارد کنند در صورتی که هرگز به هدف‌های شومشان نمی‌رسند و همیشه در نتیجه طراحی این توطئه‌ها شکست خورده هستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه دانشجویان با حضور در تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله اهانت‌ به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص) را محکوم می‌کنند، بیان کرد: آنان همچنین از نهادهای مسئول حقوق مدعی بشر در سازمان بین‌الملل خواستارند که عاملان این جنایت را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان با برگزاری تجمع بزرگ دانشجویان و امت حزب‌الله خشم خودشان را از توهین به مقدسات اسلام به سران کشورهای استکبار جهانی نشان می‌دهند، اذعان کرد: آنان همچنین با برپایی این مراسم به دشمنان اسلام اثبات می‌کنند که ملت‌های مظلوم و مسلمان در دفاع از آرمان‌های اسلامی هرگز لحظه‌ای کوتاهی نمی‌‌کنند و همواره در دفاع از اعتقادات دینی و مذهبی‌شان مصمم هستند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول