اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

فرنگی‌کاران قم به مسابقات جایزه 140 میلیونی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیران قمی به رقابت‌های فرنگی قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در مجموع 140 میلیون تومان جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

فرنگی‌کاران قم به مسابقات جایزه 140 میلیونی اعزام می‌شوند

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم به شرایط حضور و برنامه برگزاری مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور اشاره کرد و عنوان داشت: این نخستین دوره رقابت‌های عمومی قهرمانی کشور است و برای آن جایزه 140 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، نخستین دوره رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی از یک ماه دیگر یعنی در روزهای هفتم تا دهم آذر ماه با شرکت برترین‌های کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم به شرایط برگزاری این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه حداقل سن شرکت‌کنندگان 17 سال است، متولدین سال 1374 به بعد می‌توانند در این پیکارها شرکت کنند.

وی اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم و با دو کیلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد و هر کشتی‌گیر برای شرکت در این مسابقات باید یک برگ معرفی‌نامه، کارت ملی یا شناسنامه و کارت بیمه ورزشی معتبر همراه داشته باشند.

حلوایی با بیان اینکه مسابقات با شرایط جدول تک حذفی و طی یک روز برگزار خواهد شد ابراز داشت: مسابقات کشتی فرنگی برابر آخرین مقررات فدراسیون جهانی انجام خواهد شد و نسبت به موفقیت تیمی که از قم در این پیکارها شرکت می‌کند امید زیادی داریم.

وی همچنین با اشاره به زمان وزن‌کشی و برگزاری مسابقات یادآور شد: وزن‌کشی اوزان 50، 66 و 96 کیلوگرم روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه و مسابقات این اوزان نیز از ساعت 13 روز چهار‌شنبه هشتم آذر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: این در حالی است که وزن‌کشی اوزان 60، 74 و 120 کیلوگرم روز چهار‌شنبه هشتم آذر و مسابقات سه وزن دوم از ساعت 13 روز پنجشنبه نهم آذر ماه برگزار خواهد شد، در حالی که وزن‌کشی اوزان 55 و 84 کیلوگرم در همین روز و مسابقات آن روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات ملاک حضور کشتی‌گیران در جام یادگار امام (ره) خواهد بود و به نفرات اول تا چهارم هر وزن به ترتیب هفت، چهار، دو و یک میلیون تومان جایزه نقدی اهداء خواهد شد، ضمن اینکه با محاسبه‌ امتیازات حاصل از هشت وزن به مربیانی که امتیاز شاگردانشان در تمام وزن‌ها مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کنند به ترتیب مبلغ هفت، چهار و دو میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول