اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

دولت و مجلس با تعامل در پیشرفت جامعه سهیم باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید در کنار هم و با تعامل بیش‌تر در پیشرفت جامعه سهیم باشند.

دولت و مجلس با تعامل در پیشرفت جامعه سهیم باشند

روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: قبل از سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی، سئوال از رئیس جمهور قریب به یقین بود اما با اشارات رهبر معظم انقلاب در خراسان‌شمالی و دعوت همگان به حفظ آرامش تا پایان کار دولت دهم احتمال می‌دهم نمایندگان از خواسته خود عدول کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه چند نماینده امضای خود را در ارتباط با سئوال رئیس‌جمهور پس گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان مجلس تصمیم به بازگشت از خواسته خود گرفته‌اند به دلیل ولایت‌مداری آنها است.

وی گفت: نمایندگان مجلس از نخبگان، اندیشمندان و فرهیختگان جامعه هستند و بر اساس دانش و علم خود و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از خواسته خود عدول می‌کنند.

بیگی با بیان اینکه خواسته ملت از رئیس‌جمهور، مدیریت شایسته به منظور حل مسائل اقتصادی کشور است، تصریح کرد: دولت و مجلس باید با همراهی، تفاهم و تعامل رو به سوی رشد و پیشرفت و بالندگی کشور در سایه ولایت ولی امر مسلمین باشند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حفظ آرامش جامعه، خاطرنشان کرد: همه موظف هستیم آرامش فضای کشور را حفظ کنیم و تا مشکلات و مسائل اقتصادی کشور برطرف شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول