اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد

صدور مجوز 10 مرکز ترک اعتیاد شیشه در اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از صدور مجوز 10 مرکز ترک اعتیاد شیشه و مواد مخدر صنعتی در استان اصفهان خبر داد.

صدور مجوز 10 مرکز ترک اعتیاد شیشه در اصفهان

نبی‌الله شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر استان اصفهان بر اساس سیاست‌های ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری با ریاست استاندار اصفهان و تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و مسئولان شهرستان‌ها اقدام به سیاست‌های راهبری ترک اعتیاد در استان کرده است.

وی با بیان اینکه بهترین روش درمانی ترک اعتیاد را از طریق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اعمال کرده‌ایم، افزود: سال گذشته تعداد 25 مرکز اقامتی ترک اعتیاد از طریق سازمان بهزیستی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند که برابر پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی صادر شده فعالیت می‌کنند.

دبیر شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان همچنین از صدور فعالیت 10 مرکز اقامتی ترک اعتیاد شیشه، مواد صنعتی و شیمیایی در استان اصفهان خبر داد.

وی ادامه داد: صدور مجوز فعالیت این 10 مرکز در جلسه کمیته درمان شورای هماهنگی مواد مخدر استان تصویب شد.

شاه محمدی اضافه کرد: پزشکانی که شرایط لازم این ابلاغیه را به اضافه مدرک روان پزشکی داشته باشند می‌توانند بر اساس پروتکل، درمان شیشه انجام دهند.

وی تاکید کرد: شورای هماهنگی با ستاد مبارزه با مواد مخدر با آسان‌ترین راه و با همکاری دستگاه‌های اجرایی روش درمانی خوبی را برای معتادان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول