اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک راهپیمایی منسجم

دانشگاهیان دشتی اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های شهرستان دشتی صبح امروز در یک راهپیمایی منسجم هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

دانشگاهیان دشتی اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی صبح امروز طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خورموج و جمعی از دانشجویان پسر و دختر دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور این شهر با حضور در راهپیمایی اعتراض‌آمیز نسبت به هتک حرمت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) خواستار برخورد جدی با هتاکان شدند.

در این راهپیمایی که مسئولان شهرستان دشتی نیز حضور داشتند راهپیمایان با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، صلی علی محمد، لبیک یا محمد(ص) خشم و نفرت خود را از این حرکت پلید استکبار جهانی علیه پیامبر اسلام (ص) به جهانیان نشان دادند.

راهپیمایان پس از عبور از خیابان پاسداران شمالی و خیابان شهید رجایی در میدان شهید مهدوی خورموج تجمع کردند و با شعارهایی خواستار محکومیت اهانت به پیامبر اسلام از سوی تمامی مسلمانان جهان شدند و بر برخورد و مجازات عاملان این اقدامات ننگین تاکید کردند.

طلاب و دانشجویان شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی که پرچم‌های مزین به نام مبارک حضرت محمد( ص)، شعار الله اکبر، لاالااله‌الله و لبیک یا رسول الله در دست داشتند در بیانیه‌ای از مجامع بین المللی خواستار برخورد جدی با عاملین این جنایت شدند.

در قسمتی از این بیانیه که توسط مدیرحوزه علمیه سفیران هدایت شهر خورموج قرائت شد آمده است: در دنیای پیشرفت که سردمداران غربی ادعای آن را در سراسر دنیا به بوق و کرنا کشیده‌اند، هر از چند گاهی از سوی ایادی بی‌فرهنگ و بی‌علم و عقل به مقدسات بزرگ‌ترین و کامل‌ترین دین الهی و اسلام و قرآن کریم هتاکی صورت می‌گیرد و در آخرین اقدام نابخردانه خود به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) جسارت می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: محافل صهیونیستی و آمریکایی، بی‌شرمانه و وقیحانه در راستای قداست‌ستیزی، اهانت به ساحت نورانی رسول اکرم (ص) را هدف قرار داده‌اند که افزایش رو به رشد این هجمه‏‌ها لزوم بیداری مسلمانان در خصوص مبارزه‌ جدی با این اهانت‏‌‏ها را بیش‌ از پیش روشن می‌کند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: ما بر این باوریم که بروز رفتارهای چنین مغرضانه از سوی استکبار ناشی از گسترش انوار بیداری اسلامی در منطقه و فروپاشی رژیم‌های وابسته دیکتاتوری غرب است و بی‌شک همراهی سکولاریسم دین‌ستیز غربی برای مقابله با جبهه مقاومت و انسجام در خاورمیانه تنها برای تثبیت رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

این بیانیه تصریح کرد: بنابراین در چنین برهه حساسی بر تمام مسلمانان که دل در گرو مقدسات اسلامی داریم تکلیف است با اتحاد و همدلی بیشتر و با واکنش مناسب‌تر مانع تکرار این اقدامات شوم شده و انزجار خود را اعلام داریم.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج، دانشگاهیان پیام نور و اساتید طلاب حوزه‌های علمیه نیز با الهام گرفتن از بیانات رهبر معظم انقلاب ضمن محکوم کردن این هتاکی‌ها خواستار حرکت هوشمندانه و قاطعانه تمامی آزادگان و مسلمانان در مقابل جهان کفر و استکبار هستیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول