اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی:

زمان حضور امدادگران آذربایجان‌‌غربی در سوانح نصف میانگین کشوری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: میانگین حضور امدادگران هلال‌احمر آذربایجان‌غربی نصف زمان میانگین کشوری است.

زمان حضور امدادگران آذربایجان‌‌غربی در سوانح نصف میانگین کشوری است

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال بیش از 500 عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی انجام گرفته است.

وی با اشاره به مدت زمان حضور امدادگران بر سر بالین بیماران، تصریح کرد: مدت زمانی که امدادگران آذربایجان‌غربی بر سر بالین مصدومان می‌رسند کمتر از میانگین کشوری است.

زینال‌پور مدت زمان حضور امدادگران به سر صحنه سانحه را در میانگین کشور 12 دقیقه اعلام کرد و افزود: این میانگین در استان شش است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته این جمعیت در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: انجام عملیات امدادرسانی عمدتاً شامل سوانح رانندگی، سوانح طبیعی و آتش‌سوزی است.

زینال‌پور با بیان اینکه استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های کوهستانی کشور است، خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد ریزش کوه، بروز سیل و صاعقه به صورت مداوم در این استان هستیم که این امر سبب می‌شود تا امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان در تمام فصول سال خدمات امدادی ارائه کنند.

وی با اشاره به تعداد افرادی که جمعیت هلال‌احمر در سال جاری برای آنها امدادرسانی کرده است، گفت: امسال امدادگران توانسته‌اند به بیش از 4 هزار نفر از افرادی که نیازمند ارائه خدمات امدادی بودند، امدادرسانی کنند.

زینال‌پور اعلام کرد: با رسیدن فصل زمستان طرح ویژه این جمعیت نیز آغاز می‌شود و بر این اساس تلاش می‌شود تعداد تیم‌های امدادی را افزایش داده و اکیپ‌هایی در راهدارخانه نیز داشته باشیم.

وی اظهار داشت: تجهیز خودروهای امدادی نیز از دیگری اقداماتی است که در این راستا مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول