اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی:

موفقیت انقلاب ناشی از حضور بسیج در عرصه‌های مختلف است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور گفت: اگر حضور بسیج در عرصه‌های مختلف و در برهه‌های خطرناک کشور نبود امروز انقلاب اسلامی به این همه موفقیت و سربلندی دست پیدا نمی‌کرد.

موفقیت انقلاب ناشی از حضور بسیج در عرصه‌های مختلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار مهدی ظفری صبح امروز در جمع بسیجیان نهاوند با اشاره به دستاوردهای انقلاب طی 33 سال گذشته اظهار داشت:‌ امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که بسیج در همه عرصه‌ها قادر است به ایران اسلامی عزت، سربلندی و اقتدار بخشد.

وی افزود: باید فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سازماندهی و تشکیلاتی شدن منظم بسیج مورد نظر قرار گیرد زیرا با سازماندهی، این نیروی عظیم و تأثیرگذار قادر است تمام مسائل نظام اسلامی را به خوبی مدیریت کند.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی داشتن روحیه بسیجی را بدون وجود عشق به رهبری و ولایت و خدمت به مردم در هر زمینه‌ای غیرممکن خواند و بیان داشت:‌ از آن جایی که فعالیت و خدمت بسیج بدون هیچ اجر و مزد مادی و حق‌الزحمه یا حقوقی انجام می‌گیرد بنابراین عشق به ولایت و رهبری مهم‌ترین امر بقای بسیج و افزودن روز به روز بر تعداد این نیروهاست.

وی اضافه کرد: آموزش‌های نظامی برای بسیج ضرورت دارد زیرا بسیج و بسیجی باید هر لحظه و هر زمان آماده دفاع از آب و خاک میهن اسلامی باشد.

ظفری با بیان اینکه مأموریت‌های فرهنگی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج هستند، ابراز داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با وجود نیروی بسیج توانمند توانسته است در مقابل هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان به خوبی ایستادگی کرده و موفق و پیروز شود، بنابراین توجه به بعد وظیفه فرهنگی بسیج ضرورت دیگری است که نباید از دید مسئولان غافل بماند.

وی افزود: اگر حضور بسیج در عرصه‌های مختلف و در برهه‌های خطرناک کشور نبود امروز انقلاب اسلامی به این همه موفقیت و سربلندی دست پیدا نمی‌کرد، بنابراین تقویت روحیه تلاش و تکاپو در بدنه بسیج از دیگر مواردی است که باید در اولویت کارها قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی با اشاره به توجه حضرت امام(ره) و میزان عشق و ارادت ایشان به بسیجیان تصریح کرد: بسیج در ایران اسلامی مفتخر است که مدیری چون مقام معظم رهبری دارد بنابراین تا زمانی‌ که سه روحیه ولایت‌مداری، ایمان واقعی و حرکت برای رضای خدا در خانواده بسیج حاکم باشد این نیروی عظیم مردمی مقتدر و موفق‌تر از هر زمان در خدمت اسلام و نظام اسلامی خواهد بود.

وی بیان داشت: داشتن روحیه بسیجی در عرصه‌های علمی نیز توانست ایران اسلامی را به رتبه‌های برتر علمی در بین کشورهای جهان برساند بنابراین هر جایی که بسیج و روحیه بسیجی وارد میدان شود قطعاً عاقبت کار موفقیت و سربلندی است.

ظفری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از بارزترین ویژگی بسیج این است که مختص سن و گروه خاصی نیست بلکه تنوع سن در این نهاد مقدس بر ارزش‌های آن افزوده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول