اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فردوس:

شیوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها صحیح نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: با طرح هدفمندی یارانه‌ها 100 درصد موافق ولی با شیوه، سبک و سیاق اجرای آن مخالف هستم.

شیوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها صحیح نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس محمدعلی عبدالله‌زاده صبح امروز در گردهمایی فرهیختگان شهرستان فردوس اظهار کرد: باید مرحله نخست طرح هدفمندی یارانه‌ها آسیب‌شناسی شود چرا که اگر اجرای این طرح ادامه یابد با توجه به افزایش قیمت‌ها، فشار مضاعفی بر مردم وارد می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت نگران‌کننده کشاورزی و دامپروری در منطقه افزود: با ادامه روند فعلی و افزایش قیمت نهاده‌ها، دامداری و کشاورزی به زودی از بین می‌رود و اگر این دو کار حیاتی از بین برود احیای آن بسیار مشکل و سخت است.

نماینده مردم فردوس در مجلس تصریح کرد: آنچه جامعه را متحول می‌کند تولید است و اگر تولید داخلی روزبه روز افزایش یابد، می‌توانیم به همه پیشرفت‌ها دست پیدا کنیم.

* تحریم‌ها علیه ایران در طول تاریخ بی‌سابقه است

وی گفت: تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران در طول تاریخ تاسیس سازمان ملل بی‌سابقه است و تاکنون این‌گونه تحریم‌ها علیه هیچ کشوری اعمال نشده است.

عبدالله‌زاده افزود: غرب با گفتمان دینی و انقلاب اسلامی ما مشکل دارد و تنها به بهانه استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای تحریم‌ها را تشدید می‌کند که البته این بهانه‌ای بیش نیست و حتی اگر در برابر آنها تسلیم شویم باز هم آنها کوتاه نمی‌آیند و به انقلاب ما ضربه می‌زنند.

نماینده مردم فردوس در مجلس با اشاره به اینکه تحریم‌ها سبب کاهش صادرات نفت و منابع مالی کشور شده است، تصریح کرد: باید خودمان را برای عبور از این پیچ سخت و تاریخی آماده کنیم تا بتوانیم فشارها را تحمل و با سربلندی این مرحله را پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: ممکن است بسیاری از کشورها از نظر ظاهری از ایران برتر باشند ولی آنها در اوج نوکری هستند چرا که استقلال ندارند.

عبدالله‌آ‌زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران در اوج استقلال به همه موفقیت‌ها دست یافته و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند ایران اسلامی کشوری وابسته است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول