اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

تقوای الهی انسان را از مشکلات می‌رهاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: تقوای الهی انسان را از گناه بازمی‌دارد و او را در مسیر حق ثابت‌قدم کرده و از مشکلات می‌رهاند.

تقوای الهی انسان را از مشکلات می‌رهاند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور عصر امروز در جمع اعضای شورای ادارات شهرستان البرز ضمن تبریک به مناسبت عید قربان و عید غدیر و گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: چهار خصلت برای بشر است که هرکس بتواند آن‌ها را در دنیا به دست آورد، خداوند به او خیر دنیا و آخرت را ارزانی می‌دارد.

وی ادامه داد: توانمندی در کسب این خصایل اخلاقی موجب می‌شود انسان بتواند خودش را از گناه و معصیت دور نگاه دارد و خداوند وی را بیمه کند.

امام جمعه شهر الوند نخستین خصیصه اخلاقی را پرهیزکاری و تقوای ظاهر و باطن دانست و عنوان کرد: این ویژگی سبب می‌شود انسان از گمراهی نجات یابد و در مسیر درست و حق ثابت‌قدم شود.

عادل‌پور با بیان اینکه نور تقوا و صفای ایمان، ظاهر و باطن فرد را آراسته می‌کند، بیان کرد: امید است خداوند به همه انسان‌ها این موهبت را مرهون فرماید.

وی حسن خلق و ارتباط نیک با دیگران و صبر و بردباری را دومین و سومین ویژگی مورد نیاز برای کسب خیر در دنیا و آخرت معرفی و تصریح کرد: به فرموده پیامبر اکرم (ص)، صبر و بردباری به منزله مدارا کردن با مردم است.

امام جمعه الوند چهارمین ویژگی را داشتن همسر نیک و صالح دانست و بیان کرد: همسر خوب و صالح می‌تواند در امور دین و دنیا به فرد کمک کند.

عادل‌پور در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در مسیر پیش رو به خیر دنیا و آخرت برسیم و رضایت الهی را کسب کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول