اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

ارائه طرح تفصیلی میناب باید در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: ارائه طرح تفصیلی میناب باید در اولویت باشد تا از این طریق بتوان به راحتی به مسائل این شهرستان رسیدگی و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

ارائه طرح تفصیلی میناب باید در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی امشب‌ در جلسه ستاد پیگیری و معین رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان میناب اظهار داشت: شهرستان میناب همواره در زمان‌های مختلف نقش باعظمتی در جهت‌گیری‌ها، کارآمد شدن و ارتقا همه‌‌جانبه استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه اساساً ویژه شدن فرمانداری میناب به دلیل اهمیت افزون این شهرستان بوده، تصریح کرد: فلسفه اینکه فرمانداری میناب ویژه می‌شود این بود که زمینه شکوفایی و پیشرفت در شهرستان بهتر و بیشتر باشد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید همه زیرساخت‌های میناب مورد توجه باشد، اضافه کرد: سیما و ظاهر شهر میناب یکی از مسائلی است که مسئولان این شهرستان و همچنین سایر مدیران استانی باید در راستای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

عزیزی تصریح کرد: تعیین محدوده شهری و شناسایی ظرفیت‌های شهرستان میناب باید مشخص شود، ضمن اینکه مدیران نباید منتظر بودجه‌های دولتی و تخصیص‌یافته باشند زیرا اعتبارات محدود و در چارچوب مشخص شده است.

وی ادامه داد: ارائه طرح تفصیلی میناب باید در اولویت باشد تا از این طریق بتوان با دردسر کمتری به مسائل رسیدگی و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه جلسات ستاد معین شهرستان میناب باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد، گفت: مشکلات اجتماعی میناب نیز یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در مورد این شهرستان است که باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

عزیزی با اشاره به وجود دو تیم از شهرستان میناب در لیگ‌های دسته دو فوتبال و بسکتبال کشور افزود: به‌زودی ورزشگاه 10هزار نفری میناب با حضور یکی از مسئولان عالی‌رتبه کشوری کلنگ‌زنی خواهد شد و رفع مشکل تیم فوتبال شهرستان نیز پیگیری می‌شود.

یادآور می‌شود در این جلسه 38 مصوبه در راستای توسعه و ساماندهی امور این شهرستان به تصویب رسید.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول