اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

روند توسعه شهرستان میناب شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش جدی مسئولان به ویژه استاندار هرمزگان توسعه شهرستان میناب شتاب بیشتری خواهد گرفت.

روند توسعه شهرستان میناب شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، عبدالکریم هاشمی با اشاره به اقدامات موثر استاندار در راستای رفع مشکلات میناب در جلسه ستاد معین این شهرستان اظهار داشت: در این جلسه تصمیمات اساسی برای عمران و آبادانی شهرستان میناب گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه همه مدیرانی که عضو این جلسه بودند پیرامون مسائل مربوط به حوزه خود در منطقه میناب به ارائه گزارش پرداختند، تصریح کرد: در تمام حوزه‌ها تصمیمات اساسی گرفته شد که به عمران و آبادانی میناب کمک شایانی خواهد کرد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده تصمیمات گرفته شده در ستاد معین شهرستان میناب در خصوص آب، نمای شهری، طرح تفصیلی، توسعه و عمران شهر و غیره بوده است، تصریح کرد: همچنین در این جلسه در مورد فضاهای موسوم به لکه سفید در شهر میناب نیز تصمیم‌گیری شد.

هاشمی ادامه داد: همچنین در موضوعات راه و شهرسازی، تربیت‌بدنی و کمک به زیرساخت‌های ورزشی شهرستان میناب تصمیمات موثری گرفته شد.

وی تاکید کرد: با تلاش جدی مسئولان امیدواریم در مدت یک سال این تصمیمات عملی شود و روند توسعه و عمران شهرستان میناب شتاب بیشتری بگیرد.

این نماینده مجلس در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری ستاد معین شهرستان به دستور استاندار هرمزگان، از وی به عنوان مدیریت عالی استان بخاطر زحمات بی‌شائبه برای شهرستان میناب و همچنین سایر مناطق قدردانی کرد.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول